Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

Saturday, May 23, 2015

FESTIVAL BELIA PUTRAJAYA 2015


Happy Happy.
Nk pegi Festival Belia Putrajaya.
Aku Xnak ketinggalan lah jugak
turun padang.
(Memang buat kat padang)
Memeriahkan lagi Festival yg setiap tahun mempunyai
Keistimewaan yang tersendiri.

Thursday, May 21, 2015

Sepetang Di Taman Tasik Putrajaya



Happy BFF sister gath! 
Rindu nya kat korang,
Knape lah korang bukan tinggal sebelah rumah aku?
WHY mesti Puchong dan KL?

Okay2 today we all nak camping tau!
haha.
Kat Taman Botani Putrajaya.

Sunday, May 10, 2015

Malam penghargaan Kristalovers 3 tahun Menara Kuala Lumpur




Punya lama dah Kristal dan Para para Komiti berpromosi utk Event #MalamPenghargaanKristalovers ni.
Kira makan tido asyik teringat pasal event ni aje lah..
Permulaan agak kureng sikit penyertaan,
Yelah baru permulaan kan..
Kristal belum bakar LINE hehe



TERIMA KASIH

Kekonon nak jadi dalang seprise kan kak nyza ,  kemain akak berlakon bagai rupanya dengan aku sekali kena prank ! terima kasih dalang d...