Sepetang Di Taman Tasik Putrajaya



Happy BFF sister gath! 
Rindu nya kat korang,
Knape lah korang bukan tinggal sebelah rumah aku?
WHY mesti Puchong dan KL?

Okay2 today we all nak camping tau!
haha.
Kat Taman Botani Putrajaya.
Situ aje tempat yg seronok nak pegi,
Nak menikmati keindahan tasik.
TAPI indah ke?
Boleh lah dari TAKDO.

Aku dah berjanji.
Keluar ni aku nk masak Bihun goreng & Moist kek.
So kenalah buatkan.
Haha.
Pagi2 aku dah masuk dapur.
Ready apa yg diperlukan.
Around 11 dah siap masak,
Mengantuk lahai masa tu haha.

Janji dgn Diana nk amik dia pukul 12.30pm
tapi tak jadi. dia kata pukul 1pm.
ok cun aku pun nak siap2 jugak haha.
tp last2 aku ade keje kena buat.
1.30 baru aku pi amik diana,
Gerak terus ke IOI (Iyoyai)
nak pegi Daiso pada asalnya haha.
TAPI..sempat beli Food aje penambah menu utk Camping.
Mereka dari KL dah sampai PUTRAJAYA.
Kemain laju lagi korang.
Tak tentu arah aku jalan dalam IYOYAI tu.

Dari IYOYAI ke BOTANI just 10 minit je.
Dekat aje.
Tapi kalau menunggu 10 minit tu mmg rasa lama.
aku faham haha.

Ok jom kita tgk siapa yg akan masuk cerita dalam blog aku arini.

Diana Rahman

Eleena Isa

Kimy Khalid

Mas maiya

Abang

Adik

AKU 
(hehe)

Okay. Aku dah sampai!
Sampai2 aje dorang nak makan.
Aku Faham Korang lapar,
Sian ek.
Haha.
Actually aku pun adalah sangat lapar.


Jemput2 makan.!

Aku pun makan gak haha



Dah macam possing Potret keluarga.
Ada kak long,kak ngah,kak lang dan kak su jugak anak2 saudara haha

Sambil makan makan di sajikan dengan nyanyi merdu 
CIK ELEENA

MAKAN MAKAN DAH ABIS BRO!
TIME FOR SING A SONG



Time ni Kimy beriya suruh nyanyi lagu Marry You Bruno Mars.
Tgh syok2 nyanyi bateri habis pulok!
Hasilnya nyanyi lagu BANGAU OH BANGAU for adik RASYID haha
Kau HAdo?

Org tengah fefeeling retis dia lak dtg nyebok.
Aku syg budak ni.
dia comel.
dia senget
dia sporting
dia tak berkira
dia di ibaratkan bagaikan isi dan kuku dgn aku
sape kutuk dia aku pak puk korang,!

Dia ni pun sibuk gak.
haha.
Dia ni adik angkat aku,
sorang yg suka saiko org.
kkdg aku pun terkena hokay!
dia selalu buat aku pening.
Dia sgt kreatif kkdg aku tak faham dgn kekreatifan dia tu.
dia senget
suara dia sedap
dia boleh main gitar tapi sgr bersabar jamming dgn dia.
sbb dia boleh tiba2 gelak walaupun lagu tu sedih.
selalu gak kena pak puk dari aku.
grrrr

Dia ni adik aku gak haha.
setiap pasar malam kat nilai ni kami pasti ada haha
rumah dia dgn aku tak jauh mana.
tapi kalau jalan kaki keluar pagi sampai tengah hari kot haha
dia ada angin jugak ya.
kkdg dia marah..kkdg dia cool..kkdg dia cute..kkdg dia dpt pak puk dari aku.
haha.
actually dia sgt baik.
aku kenal since umur dia 15 tahun tak silap.
mak dia dgn mak aku guru
dan mengajar satu tempat yg sama.





Alah kami sedih tak dapat ride basikal arini. cepat sangat opisnya tutup.
aku penah naik basikal tu sampai 6.30 ptg tau.
dua kali pegi tak jugak dapat naik basikal.
tapi dapat gambar yg cun cun.
dapat bersiar2.



Teruk gila lah siblings aku ni,.
dia boleh cakap ni buah asam?
haha. gila besar buahnya haha
okay buat pengetahuan semua
nama buah ni "Sausage" agak rare kan kalau sausage mcm ni haha
mana ade sausage buat dari buah buahan ye ke idakk ate teman2?
haha. ok kalau nak tau buah ni di tanam utk tujuan perubatan
korang KLIK SINI utk maklumat lanjut haha
jgn jd mcm kitaorg yg tak tahu apa2 ni.

Vromm vrom...
budget macam boleh berjalan haha

ni boleh di cop kan org tua tak sedor diri.
ate mike udah tue lg tak sedor diri nye?
nak pukul sayang,.
nak marah dah tua
ni lah jadinya kempunan tak dapat ride beskal.
beskal anak kak mas dia tibainya.

Hari pun dah petang ni.
Kami pun nak pulang,
Pulang jom kita pulang
beramai2













Comments