KRISTAL NEW ALBUM PASTI SEMPURNA



Hye!!hah ni lah hasil tangkapan aku hari ni...koyak RM 29.90...Aku lama dah tak beli CD ni...dulu dulu kalau band ni keluar album baru aku mampu beli Kaset je...Tapi zaman Milenium ni mana nak ada kaset dah...CD makan dia...Kalau kaset dlu RM19.90 je...Kali ni Extra RM10 dapat lah gambar kulit album besar sikit heheh....


Poster tu aku xdapat masa beli album ni tapi aku dapat dari wife vokalist tu..mekasihh kak sheilaaa....Muaahhh....saya nak frame kan lah poster ni..sebab 14 tahun minat Kristal ni 1st time ye saya dapat poster Kristal ni...kesian tak kat saya?hahaha

Esok Klinik Gitar rody Kristal..Wahhh teruja menguja lak aiii....bukan apa Rody nak solo je masa tu...terbeliak ternganga lah tgk solo dia...Jari macam kaki lipas!!! Aku pun leh main laju laju macam kaki lipas tu tapi bunyi tak keluar la...eksyen je bleh haha....Gitar Ibanez kat rumah ni pon aku main strumming & plucking je..Itu lah yg mampu hahaha

Jom story sikit bab album ni...Album ni ada 24 buah lagu tau...3 antara nya lagu baru...Pasti sempurna feat dengan Ronnie hyper act...Bertahan (lagu endon tu) tapi sebenarnya lagu ciplak..adoiii tipu punya komposer kesian band kristal tuh...Tomahan semua kat kristal bukan kat angga..cehh....satu lagi lagu Konfrantasi terakhir versus, Persoalan....Lagu ni lan kristal yang cipta...kalau perasan ada elemen muzik Avenge sevenfold sikit..tapi aku dah tanya kat empunya pencipta lagu ni...memang dia punya Inspirasi dari band tu...kejap aku keliru dgn Aspirasi dan inspirasi..alah blasah lah hahaha...21 buah lagu lagi tu lagu Hitz2 Kristal dalam album terdahulu 

Track list CD 1
  1. Pasti Sempurna
  2. Bertahan
  3. Selagi Ada Rindu
  4. Cinta 3 Segi
  5. Seragam Hitam 
  6. Retorik Cinta
  7. Zunika
  8. Analogi
  9. Nurani
  10. Angguk Metroseksual
  11. Aku Semut Merah
  12. SMS

Track List CD 2

  1. Persoalan
  2. Memburu impian
  3. Luahan Hati
  4. Ayahku Kahwin Lagi
  5. Cinta Kita Punya
  6. Satu Untukmu
  7. Awek Cun
  8. Puteri Cinta Hati
  9. Sadis Ada Magis
  10. Rindu
  11. Zakiah
  12. Keindahan Pantai

Comments