Monday, July 21, 2014

TRIBUTE TO MH17


Tak pernah aku sangka...Perkara sedih macam ni terjadi pada rakyat malaysia...
Tapi di sebabkan oleh kuasa kuasa luar yg lebih pentingkan kuasa pemerintahan kejam akhirnya malaysia menjadi mangsa....tahun 2014..tahun melawat malaysia...2 pesawat mas terhempas...kejutan 4 bulan lalu pun masih tak dapat lupa..di tambah lagi nahas MH17...ketentuan tuhan...pd kump yg menganiaya malaysia...jgn ingat boleh lepas macam tu je...kat dunia mungkin malaysia masih lemah...tapi kat akhirat tau la nanti...tak kan kasi peluang nak putar belitkan bukti....

Alfatihah kepada mangsa yg beragama islam...Walaupun mereka bukan saudara atau sahabat..Kehilangan mereka seperti di rasai...moga aman dan tenang di sana...moga di cucuri rahmat dan ditempatkan disisi orang2 yg beriman....

Mungkin kah lepas ni Pesawat Mas akan lebih berhati hati...Safety equipment naik pesawat memang kurang..hanya di bekalkan penutup mulut utk oksigen dan Life jacket beserta wisel sekiranya pesawat jatuh ke dalam laut...Tapi kalau dah jatuh nak cerita pasal selamat tu mungkin tak kan berlaku...Sejak nahas MH370...Aku nak fly ke Langkawi pun dah jadi satu masalah...Kalau dlu setiap bulan pegi...tapi sejak MH370 jatuh memang ngeri nak naik...lagi2 lak pernah mengalami peristiwa menakutkan...Baca INI malas nak taip lagi hehe

ALFATIHAH







No comments:

Search