Baby Mac ..Happy Birthday Yana

Harini hari outing kitaorang tau ...
dan memandangkan ada budak tu lahir bulan mac . 
kita angkutkan sekali buat majlis kecik2 , 
maaf ya adinda ku ..budegt dikit dikit aja deh . 
hanya berhidangkan 
Nasi Daging permaisuri dan Teh Ais Brahim Selayang . 
Aku dari nilai bawak pinggang lenggang kangkung jer haha .

antara dorang aku paling tinggal jauh .
jadi dorang tak kisah kalau aku 
hanya bawak kek dari KL je hahahaah


Gigih aku jaga kek ni sewaktu pemandu 
Kak Nyza yang lemah gemalai 
memutar stereng kerete tu . 
Putar kiri aku masih tegak bersama
 kek ..putar kekanan aku masih 
setia tegak bersama kek





semoga dipanjangkan umur ,
dimurahkan rezeki ,
dilindungi allah swt dan berbahagia selalu , aminnn.


bagaikan beli 1 percuma 2 ahaha ..
jambak ni hasil kekertipan Asmidar Mohd Adib .
katanya advance birthday aku dgn k.nyza .
ya betul betul advance ni .

thanks asmidar always make me and we happy , 
dorang ni bagi aku macam terapi pun ada ...
dah mcm BF pun ada ..
resah gila kalau tak dpt jumpa ...
sekurang-kurangnya sebulan 2x pun ok ....


Comments