HAPPY BIRTHDAY ASMIDAR !



Happy birthday asmido .

Tapi ni kira belated besday lah . 
Sbb dia lahir 22 ogos .
Dari sehari kesehari sampai masuk ke minggu nak seprise kan dia . 
Balik2 dia yg seprise kita balik ..
Bila dia kata "Sorry tak dapat jumpa akak As ada halπŸ˜‚" . .


So harini kekonon nak jalan2 pi KENANGA , KL la . 
Yer kenanga takde . Kenangan jer ada hahhaa . 
Tu pun dia nyaris nak bg alasan yg sama . 
Sampai KAK NYZA sanggup mesej mak besday girl kita ni pepagi buta . 
Bagitau nak dtg rumah seprise utk anak dia ..
kiranya kalau dia tak dtg cheras . 
Mmg aku dgn k.nyza nak turun Selayang la culik dia . Hahaha . .


Ntah apa mak dia bgtau dia .
 Kira harini ON lah . Fuhh . Seawal yg mungkin aku sampai kl . 
K.nyza cakap nak beli kek .. 
tapi aku tgk smido ni sejak dua menjak asyik cite pasal DONUT . 
Nak resepi donut ..aku bagi dah tapi buatnya nan hado!! . 
Last2 tunjuk kat kami donut beli πŸ˜ . .




So kalini takde kek la . Kita bg donut . 
Berlari2 pegi tesco cheras semata demi donat . 
10.30 pagi dah kat tesco cheras .
 Huhu ..Nahh makan sampai muntah . .
Dan tempat celeb kali ni takde taman2 ek . 
Tahun sblm ni yer taman bagai .
 Kemain tinggi lokasi yg dipilih . 
Terjelir lidah aku mcm nak cecah batu jalan tu . 
Tapi ni kat mamak jer la .
 Muka pun mmg jenis lepak mamak . 
Hahaha .. . .

Memasing lepak mamak just order air jer . 
Lepas tu bwk potluck . Nasib tokey mamak tu sporting . 
Besday girl bawak Karipap ..
 k.nyza bwk begedil dan aku 
bwk kasih syg jer utk dorang berdua 😘 .

Comments