💗 QUXANDRA 1 TAHUN & PRANK BIRTHDAY AKU . TAHNIAH LS,KY DAN GS . SUPRISE MENJADI 💗


Harini attend Birthday 1 tahun budak kerinting !
dah setahun dah Nur Amna Quxandra BT Mohd Razlan .
Kejap je masa dah berlalu .
Meriah oii majlis anak Lan solo ni .
Dah macam majlis orang kawen .
Hoho .

Kata mommy xandra , Majlis ni ada TEMA !,
Tema dia PRINCESS . 
Cute kan .
Tapi tak cute lah aku kalau pakai Dress ala ala Princess .
Pernah tengok Princess Debab?
Dah macam bini shrek jer nanti
Wakakaa .

Mommy Xandra pesan kat 3 mimin 
Gerakan solo datang Venue Jam 3pm.
Aku memang kul 1 sampai dah KL .
Tapi Jem kat shah alam kan .
masak jugak rasanya . 
Venue Majlis memang buat kat shah alam
Bukit jelutong .

cik cik Mimin Gerakan Solo 

Cik Puan Mimin dan Cik mimin aimi (Belum Puan)
Brader tetengah tu Cik eddy (PA LAN SOLO)

Around 4pm jugak kami sampai .
Parking kat Venue pun agak terhad .
maybe sebab clash dengan 
majlis kenduri kawen kat level LG tu.
sempat lah sampai awal sejam dari majlis bermula








serius memang meriah majlis ni . 
ramai plak kenalan artis LS yang dtg . 
Aku dah semestinya lah sedikit BATAK . Hahaa.
Hakak org kampung jer dik , 
jarang tengok artis2 jalan selisih bahu dengan HAKAK . 
semua artis2 yang datang adalah sgt sporting . 

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Memang dah kebiasaan setiap kali apa2 majlis 
PASTI lan solo ajak FC dia bergambar ,
Gambar kenangan . 
Yes bebetul buat jadi kenangan ABADI sampai bila2 woii ...
Aku tak sangka , LAN SOLO , BINI DIA , TEAM dia , 
Admin Gerak SOLO tu Sweet angat!! .
Nahh ko!! tengah amik mood possing bergambar 
ala ala majalah Sekolah . Tiber dengar dari depan 
org nyanyi lagu "Besday" . Ok maybe kot nak celeb sekali lagi utk xandra .
 kot la nak potong kek kali ke 2 
untuk kek ke 4 ke kan ... hahaha ...
Tapii ...tapi Aku dengar "Happy Birthday AIMI KAHAR" 
tetiba parkinson dtg dari mana terus terketar2 . 
OHH MANNNN!! .. sumpah woii korang buat aku seperti sangat dihargai 
(Aku tau korang hargai aku ..berani kata tak?) . hahaa . 



Inilah situasi2nya yer . Thanks yg sudi rekod dan share . 
Nampak muka CUAK tu? padehal seprise besday jer pun . ntah apa apa ntah . 







TERIMA KASIH KESAYANGAN KESAYANGAN KU NI!!❤


KAK NYZA ❤ KAK SHEILA ❤ ASMIDAR❤


CORAT CORET :
Aku sikit2 boleh hidu jugak prank dorang ni sebenarnya tapi tu la jenis tak sangka ni kekadang apa kita fikir bukan sama dengan realiti . hoho .

 KY suruh amik kek anak dia . ok dah amik tapi tinggal 
satu lagi kek tak amik . selamba je k.nyza cakap takpe itu nanti2 la .
 aikk . majlis nak mula dah kot . aku pun..Biar laa hahaha ðŸ˜‰

Asmidar datang bawak jambangan bunga . 
dan dan dia cakap "sorry ehh takde seprise2 dah kali ni . 
budget buzz. camtu la lebih kurang . takpe aku tak kisah . 
cukup dewasa dah ni haha . yg peliknya , 
dia nak tulis kad ucapan jer pun sorok2 . 
aku dekat je dia lari jauh , pehal ntah . 
aku tak syak sgt jambangan bunga dia tu . 
sebab dia mmg selalu bagi LS bunga . so no wonder la kan . ðŸ˜Œ

KY tu pun curiga sikit tu . macam elak2 masa majlis nak berlabuh tirai . 
rupanya haha. adehh .. 😂


Alhamdulilah , aku dikelilingi orang2 
yg jiwa dan hati yang baik dan bersih , 
bersyukur sgt dpt kenal dan masuk family GS ni .
Jutaan terima kasih kepada TUAN RUMAH LS dan KY
 dan semua yang terlibat berusaha nak HAPPY kan aku malam 13 april. 
Serius giler aku sangat terharu weii . 
aku hampir menangis tau . 
tapi tak macho lah kalau nangiskan . 
TAK ROCK org cakap .

malam tu aku tido sengih2 agaknya . 
punya lah happy yg susah nak explain , 









Comments