CORAT CORET : LAN SOLO NEXT LEVEL SHOWCASE (MEETING)

MEETING DAY!

04.00 PM:

Harini Bos dgn Mem Bos nak buat Meeting @ Bunglo 9 Production . 
lokasi tempat meeting ni bebetul dekat dengan Kolej aku dulu . 
Mengamit memori lah konon hehe .. 
Janji 6pm tapi gerak awal dari Permaisuri jam 4pm . 
Katanya nak ngelak jem yang heavy KL-PJ .
Yer .. awal sangat dah sampai . 
So kita makan MCD dulu sambil sambil tunggu jam 6PM .


06.00 PM
Meeting dah On, Punyalah rare studio Practice dorang . 
Studio dalam rumah bunglo . Awesome giler . 
Dalam fikiran aku , 
Tak marah ke jiran-jiran keliling . 
Sebab abang aku main gitar lektrik jer sound dah sampai luar ..
Tapiii ..rumah aku bukan lah bunglo yer haha .
 Rupanya bila artis pektis .
 sound-man akan kecik kan sound . 
time limit pektis pun sampai jam 12 tengah malam jer . 


Meeting harini bos dengan Mem bos terangkan tugas2 mimin pada 2 Mac nanti 
Nyza : Jaga Table Ticketing, 
Asmidar : Take task part Usher sitting 
Aimi : Jaga pintu dewan + Koyak tiket ..
sebab mereka kata muka aku SERIUS . 
(Org kata muka kerek kerek) jimbet tuii.. . 


Team showcase ni bukan kami bertiga jer terlibat. 
Ramai lagi . kami cuba bantu sikit sikit jer . 
yang lain lain semua main power team yang uruskan . 
Kami meringankan yang berat jadi ringan . 
semoga segala usaha dan pengorbanan berbaloi ...


Berdebar-debar pulak rasanya bila tahu apa kerja kami . 
Dulu pernah terlibat kerja belakang takbir ni masa 3 Tahun Kristalovers jer . 
Itu pun agak kelam kelibut jugak . 
Almaklumlah 1st time !! Harap semuanya berjalan lancar .
Aminnn..



Comments