HIKING : MELATI HILL

Siapa peminat Hiking?
pada yang suka pada keindahan dan cabaran 
memang sesuai sangat korang pilih 
aktiviti Hiking ini sebagai aktiviti time korang free ...


Aku?? dulu aku tak suka pun hiking ni ...
Maybe sebab dulu berat badan 115kg ..
since jadi 80kg ni ok lah ..
walaupun sengut2 jugak lah ...hahaha


1st aku Hiking masa Aktiviti 
pengakap sekolah ..
hiking Gunung Angsi ..
perghh itu memang paling 
menyesakkan nafas haha
2nd hiking plak bukit Broga ..
Arwah kakak aku yg guide sampai atas ..
boleh tahan jugak lah 
extreme nak sampai ke puncak ..



terbaru ni Hiking Melati Hill ..
3 kali naik ...tapi ada sekali
 tu tak sampai peak 1 pun ...
sebab Haris nak pitam ..
selang beberapa bulan naik balik
 melati Hill kali ni Haris tak Follow ..
Amir,eleena dan aku jer ..
semua Peak kitaorg sampai ..
Rasa macam hampir mati ...hahaha




Orang lain Hikking pagi2 ..
kitaorg selamba je Hiking ..
10.30 pagii ..jam 12.30 baru keluar 
hutan belukar semak samun ...
Peluh jangan cakap ler .. 

boleh perah weii ..




2 hari sebelum kami Hikking ..
hujan memang lebat ...
air dari atas bukit mengalir kat trek ..
Uwaaaa takutnya ...
memang tergelincir lalu terduduk jugaklah ...
licin ...eleena ada cik abang ...
aku ada cik pokok akar pokok  dan ungas ungas jer ...
nasib lah nyah ...




Hikking ramai ramai best ...
lagi lagi dapat geng geng sekepala kan ..
memang terbaiklah ..
pengembaraan kitaorang dalam 2jam setengah jugak ..
sakit ototnya makan masa seminggu jugak lah 
aku jalan pun ala ala kengkang bumble bee jugak lah ,
mungkin sebab aku dah tua ..wakakaak


Comments