Assalamualaikum , 
Selamat pagi ..
Alhamdulillah 
semalam Lan Solo dan Isteri belanja 
Admin-admin Lkrangers Lunch kat KLCC tingkat 42 .
Kali pertama sebenarnya aku makan kat restaurant tingkat 42 ni .

Terima Kasih Lan solo dan isteri . 
Tak terkata rasanya , terharu pun ada .
Padehal bukan apa sangat keje aku 
buat sampai nak hargai ketahap ini .
admin patut dihargai Kak nyza dan asmidar . 
2 bulan Konsert GV berlangsung . 
Tak miss satu minggu pun dorang . 
Aku ni je lah . selang seminggu Skip .
hehe .

3 hari before today (Semalam) Kak sheila pesan Pakai 
office attire dress code . nampak lah selama ni 
ko selebet nampak kemas2 gitu .
jam 11 pagi katanya kat KLCC .

aku orang jauh ni . pukul 8 dah gerak .
sejak ada application KTM ni . 5 minit tren nak sampai .
aku baru sampai hahaa .
sangat membantu application tu .
dah boleh rancang perjalanan dengan baik .
8.25 pagi dapat tren .
destinasi aku "KTM SALAK SELATAN" 
50 minit  dari nilai .
dalam 9.10 minit sampai dahh .

Kak nyza suruh tunggu dia kat situ ,
pegi sama sama . 
sebab asmidar kata dia dari selayang terus ke KLCC
sebab selayang jem (Perayaan thaipusam) .

lama jugak tunggu kat nyza siap2 hantar anak anak dia kat rumah kakak dia .
nasib ada pakcik jual nasi lemak . 2 bungkus aku bedal . 
kecik2 je nasi lemak kat KL ni ya. 3 ke 4 suap habis . okey lah dengan harga dia ,
sambil makan sambil borak dengan makcik yang kebetulan tunggu anak dia jemput .

Dari A sampai Z . 
sampai takda pertanyaan lagi dah makcik tu kitaorg borak .
lepas anak dia sampai . 
makcik tu risau pulak kak nyza tak sampai2 . 
siap pesan kat anak dia nak tunggu sekejap . 
baik betul makcik tu . 

dan aku pun berkata "takpe makcik , balik lah dulu ..
kesian anak tunggu lama. saya okey je nih . 
5 minit lagi kawan saya sampai" . 
nampak berat hati je makcik tu balik . 
bestnya kalau dapat jadi menantu makcik . 
wakakaka. tapi anak dia semua perempuan plak. xde can wakakaka

10.20 kak nyza sampai . 
kesian dia kena rush amik aku . 
takpe kak aimi faham, 
kami breakfast kejap .
padehal nak pegi lunch nak makan apa lagi .
hahaa. teh ais + french toast . 
wehh nasi lemak dah balun . lagi nak balun roti .
macam mana tak gemuk .





Comments