Monday, January 1, 2018

TAHUN BARU 2018

Alahamdulillah dah pun masuk tahun baru . Sambutan tahun baru kitaorang lepak di kedai mamak bersama LAN SOLO . Mamak ni memang family aku selalu lepak lah . Start dari abg aku belum kawen , dah kawen sampai dah ada ajiq . memang kedai mamak tu jadi pilihan. Tenang jek . Memula abang aku nak follow , lepas tu tetiba dia cakap segan plak dgn fans LS . Takpe next time . Aku tak sangka plak abg aku Minat LAN SOLO ek . ingat dia minat international je . lagi memeranjatkan dia minat siti nordiana . hahahaha . 

Sebab aku memang peminat Kristal yang tegar , dulu setiap hari pasang lagu tu kat rumah. sampai gahaiii (Jahanam) radio . Bukan radio je gahai (Jahanam) kaset pun . Dah selalu main . tune kat tape kaset pun dah lemau . kemungkinan calar . bunyi pun kelaut . nampak nampak? peminat setia okey! . Abang aku lah paling suka perli2 band ni . tapi tak sangka pulak aku dia pun minat tapi malu nak mengaku . Lagu seragam Hitam , abg aku hafal ok . nak menafikan lagi ? tumbuk kang . 






Thanks LS sudi lepak sekejap bersama dengan Fans (LKRANGERS) walaupun ketika tu konsert ambang tahun baru dataran nilai belum melabuh tirai . LS nak memenuhi masa untuk bersama fans jugak . Lan sampai around 12.30 mlm . tersangkut katanya . Nak lepas keluar dari kawasan parking dataran pun dah amik masa 30 minit , laluan di blocking katanya . Nasib ada abang rela yang tolong alihkan . Secara mengangkat kereta berjemaah . Terbaikkan Rela Nilai ni  . hahaha . 

Dapat lah lepak dalam 30 minit macam tu .Sekitar jam 1 pagi LS rushing balik KL katanya. sebab gate Hospital limit sampai jam 3 pagi je . Kalau lambat langsung tak boleh masuk . Wife LS Admitted . "Water bag licking" dalam melayunya pulak Air ketumban meleleh . 

lepas LS balik . kami semua pakat balik jugaklah .

No comments: