Sunday, April 2, 2017

WEDDING DAN WALKING WALKING

Jalan jalan wedding ,
Cousin aku ni orang KL .
majlis pun pasti kat KL lah .
orang nori sembilan turun KL.
agak celaru sikit sosak napehh den haha.

Parents tak pergi . Kami wakilkan je lah .
parents aku sibuk dengan urusan bisnes .
Wakilkan Aku , Family abg aku lah .
Ajiq? pastilah ada . Mana boleh tinggal .

Sape drive ? pasti jugaklah abang aku .
Maleh den nak drive masuk KL ni .
den nak berangan dalam kete sambil membuto je .
Nilai - ulu klang 45 minit je . Quality time untuk membuta .
tapi ada ajiq . wujud ke peluang membuta ?
memang tidak .




lokasi wedding disini . 
wahh kelas majlis dia . gilang gemilang . 
selesa cantik dan mewah gitu .


Ajiq dengan uwan alang , tok ngah dan paklong alip 

Budak pemes memang macam inilah .
selalu kena serbu .
lepas tu buat muka kerek .
ko ingat ko Fattah amin ke ajiq ?

Hah , tengok . orang nak bergambar sibuk nak pandang tempat lain pulak dia . 


Mana pengantin ? tak sampai lagi masa ni .
so kita tumpang possing kejap .
tampak susut aku disitu .
Sebenarnya aku pakai baju mak aku tu . haha .
kalau dah  muat baju mak aku bermakna dah susutlah kan kan .
kihkihkih .

Tak dapat nak belanja photo pengantin .
sebab pengantin belum datang kami dah gerak balik .
tahniah cousin .
Kami gerak pulang . tapi sebelum pulang ke ganggang .
kami singgah ke sunway piramid mall. abang aku kata lama tak pegi sana .
last dia pegi dengan ex aweks dia , cehh .
dia cakap depan bini . berani kau ye mengulangi sejarah silam . 
tapi hakak ipar aku okey je sporting . 
barang yang lepas jangan dikenang . hahaha

sementara mak dia kat toilet .
kita berselpie dulu ye . kehkehkeh . ensem pulak boyfriend aku nih .

Sunway piramid ni punyalah gedabak besar , 
parking sure lah banyak sepatutnya . 
maybe salah time kot pegi ni . sepetak pun payah nak cari . 
dari level LG sampai level atas sekali baru lah jumpa sepetak .
 kalau aku ni cabut balik dah . 

Dari naik kete . aku rela naik transport awam pegi sini .
haha . susah bebenor dapat parking .

satu lagi selpie dari kami . pandai sikecik ni possingkan . tgklah makcu dia haha


Kita Bawa si kecik berseronok-ronok . 

All`s game ni semua untuk ajiq aka KANAK KANAK ,
tapi aku tengok mak dia pun sama naik jugak ni . 
sambil nyelam minum abc . ahakz .

Muka macho ajiq :P

Confident kena ada . walaupun hakikatnya penakut :P

Ehh anak mak ni . kemain bergantung kehkehkeh . so cute .


Mak angan aju aju eh . haha .
Ini steady je .

Peace .

Syok pulak tengok bebudak main . mak budak pun terpengaruh .
ini belum makchu budak , nenek budak . ayah budak . ehh jup . mana ayah ajiq ek . ?
aku jumpa ayah dia sedap bersantapan lagi .
 makan je keje eh . kata aritu nak diet . apedaaa . 





No comments: