CONGRATULATION DEAR

Tahniah! Adik angkat aku dah kawen :P
"Ain Marsela & Rasydan"
Terpukul? takdelah dah jodoh dia awal. hehe
Aku steady je. Haha
Ain dan pasangan sebaya 21 tahun tau.
mesti nanti bila anak anak dah besar
anak anak sebaya mak nya je.

Maap ler tak dapat datang time nikah tu.
masalah problem banyak tak settle.
pack gila hari hari mendatang aku ni hah.

Cantik gila pengantin perempuan tuh.
Dia dah memang cantik. Make up plak lagi.
Lagi superb cantik.

Adik beradik pengantin perempuan ada 6 org.
Pengantin perempuan anak bongsu.
kira totally termasuk ain dah kawen tinggal eleena je lah lagi solo.
Ehh eleena solo?? dia dah berpunya tapi
belum tanda tanda nak makan nasi minyak je.
Haha.

Aku sempat datang time resepsi je.
ngam ngam time aku sampai. pengantin dah sampai.
sampai2 je aku terus makan lah apa lagi.
tapi tak sempat nak selfie dengan pengantin.
sibuk sangat pengantin kita bergambar.

Jadi sempat bergambar dengan Kakak pengantin je.

Kakak pengantin tudung cekelat.




(Yang tengah tu Pak menakan pengantin perempuan)

gambar2 seterusnya ni aku rembat dari
FB ahli keluarga pengantin perempuan :P

TAHNIAH AIN DAN PASANGAN. SEMOGA BAHAGIA SEHINGGA KE JANNAH.
SEMOGA DAPAT ANAK-ANAK YANG COMEL-COMEL DAN ANAK-ANAK YANG SOLEH. :)





Comments