Saturday, August 20, 2016

BUTIK LAN KRISTAL

Abang LAN & Kak SHEILA
Akhirnya penat lelah korang berbaloi.
dah pun ada BUTIK sendiri.
(mereka bersama 2 lagi share partner)
SAIF`AZMAN.co (
KarsyaButik) dan EDFRIDA (SeriCendana)

@lankristalxsaifazmanxedfrida


Lokasi butik ni di BANGI SENTRAL. seksyen 9, bandar baru Bangi.
Landmark nya "Belakang PKNS Bangi"
1st time cari pasti sesat,
Macam aku lah.
Nak cari building ni,
sampai 2x aku lalu depan gedung FAREEDA tu,
Masuk lorong sini keluar lorong sana.
still mencari. Almaklumlah lama tak menyinggah
sana since my bro punya company dah berpindah :P
nasib ada mak aku. meliar sama sama mencari.

Akhirnya ketemu jugak.
kat BANGI SENTRAL ni banyak woo kedai kedai Shopping.
Rambang mata den.
ZONE BAHAYA bg kaum HAWA.
kat area situ je 3kali aku tawaf cari parking.
FULL HOUSE.tapi demi LAN KRISTAL i tawaf jugak sampai dapat parking.
(fyi: Nak cari Butik LAN ni korang haruslah mendongak keatas sambil mencari yea.
Sebab butik berada di tingkat 3Landmark butik "ATAS BUTIK FELINNA"

Rezeki den dapat Parking bebetul depan Butik Lan Kristal.
erkk segan plak. aku agak mesti ade yg perasaan aku kat bawah.
tokey butik siap "Announce" aku dtg butik,
 satu bangi sentral tau AIMI KAHAR dtg butik LAN KRISTAL
gelak gelak mak aku.
dengan customer yg naik sekali dgn aku pun tergelak.
ni namanya "GURAUAN MENYENGGIH"
Smart gila butik LAN KRISTAL,
terasa nak bukak butik jugak. Haha
aku boleh labelkan lan kristal & wife dia ni
 sebagai  "Mr & Madam Money Maker"
bersusah payah demi keselesaan anak anak dan keluarga.
SALUTE!
aku pun tak semampu semangat mereka.

jom jom nak sentuh bab butik plak.
pattern dan fesyen macam2.
yes macam2. tapi macam2 saiz aku try semua tak boleh.
sangkut kat dada lah. sangkut kat leher lah..ayakk!
susah jd org kurus sangat ni!
DIET DIET!

Pattern Jubah yang di jual mmg awesome.
corak memang nagis aku tgk.
cantik hokay!
mak aku sampai terbeli 2 pasang.
sumpah jeles.
mak aku ckp kita pergi 
bagi sokongan MORAL pada org yg berniaga,

kak sheila lepas ni Plzzz buat lah #extra+size.
bg sokongan moral manusia berbadan besar macam saya ni try berjubah under 

LAN KRISTAL EXCLUSIVE
 selain jubah ada kebaya,kurung pahang,kurta n lain2 la.
aku tak reti sangat bab jenis pakaian ni.


selama 3 hari berturut turut buat PROMOSI.
bagi diskaun sampai 80% tuh.
ada artis undangan pulak datang bagi support.
aku nampak sambutan amat mengalakkan.







No comments: