PENCARIAN AKU

Akhirnya,
berjaya jugak maksu cari baju
kartun peberet ajiq ni
2 weeks ajiq nak tggu supplier post 
pada maksu.
sampai naik muak supplier tu haha.
2 weeks kan tanpa berita mesti lah bising sikit2
just nak update item.
beli online ni mmg ada sedikit ragu.
Tapi, Alhamdulilah setakat ini.
belum kena kelentong lagi lah.
terima kasih #Shazbabykidswear
service awk mmg best.
awk layan saya dengan penuh sabar.

Tshirt didi ni kat pasaran luar xde yang saiz for baby
kena order,
baru aku tau kartun ni asal dari INDONESIA
tu aku kena tggu 2 weeks baru dpt.

Bila dah dapat hari yg sama jugak
mak ajiq dtg amik.
suka sangat katanya.
tak sabar nk pakai ek.
hehe..
ajiq memang comel dengan baju didi ni.
Didi ni di ibarat sebagai aur dgn tebing dgn ajiq,
ajiq kalau tgk didi & freinds jgn berani nak tukar channel
boleh retak TV tu nanti.
Hahaha..
Maksu suka tgk ajiq suka dengan Tshirt tu.
ajiq pun buat maksu gembira..
senyum meleret-leret tgk ajiq pakai.
Tshirt ni maksu beli kat pasar malam je. saiz besar. 
ajiq pakai macam baju pinjam hehe

Muka ada senyum. dapat baju didi dia. 

Ini pulak Tshirt 2 minggu yang aku kena tunggu tu.

Ajiq dan didi dah tido hehe

Comelnyaaa anak siapa ni...






Comments