EHH ABANG AKU KE TUH?

Cer teka mana satu abang aku? kami kembar tau haha


Kemain abg den skrg. Berjinak masuk dunia seni ke apa? 

Level2 artis ni haha. Opss lupa plak penaja aje sebenarnya. 

Company abg aku keje tu sponsor 5 motor 

keluaran syarikat demak motor corporation sdn bhd.

Untung lah siapa dapat Motor tu kan.
aku kalau dpt pun kena plak pegi test JPJ
dgn kaki tak mungkin sampai ni lagi.
Hahah.

Abang aku dapat jugak 2 tiket free ABPBH
dengarnya nak pegi dengan peminat dato ct??
betul ekk??
siapa lagi kalau x dgn bini tersayang ko kan!!!
Aku mampu tgk depan tv dengan anak korang aje lah.
tu pun kalau aku tak tertido depan tv hahaha...

Aku sejak dah xde list name nama 
Tomok, Newboyz, Kristal, aaron aziz, johan jozan, jalaludin hassan...
ehh jalaludin hassan?? ape-ape aje lah..
memang malas nak layan..
sbb pendatang baru skrg lakonan semua Stereotypical
almaklum lak skrg semua drama asyik suami ku begini begitu..
isteri ku gengster begini begitu.
Arghhhh kestressan.
lakonan kaku pun boleh UP maybe lawa kot.
(jgn kecam aku, pendapat lain lain).

Berusaha aku google nak cari motor demak tu.
cun pun cun.
meh aku share..

Hah tu dia! seksi kan motor motor demak ni

Model paling di dambakan. aku mention motor tu ye!

Abang aku paling kaku kat situ. macam bergambar majalah sekolah aje.


Comments