Saturday, March 12, 2016

BOAT NOODLES & DPULZE MALL

Lepas selesai urusan di KLIA 2 td.
kami ke sini.
Kami melencong ke sini.
pukul 11.15 pagi dah sampai sini.
DPULZE Cyberjaya.
Mall baru tu.
Aku selalu datang area sini dengan Family
sama ada makan di Old town coffee.
santai dan nyaman aje

DPULZE mall ni hanya kedepan sikit dari 
tempat biasa aku lepak.
kira dari Nilai ke sini dalam 30 minit mcm tu la.
kecik aje mall ni. dlm 3 tingkat je.
byk restaurant berbanding utk shopping.

1st time masuk mall ni paling cuak PARKING dia
kahkahkah
3kali utk 360 darjah punya pusingan baru sampai parking.
kus semangat!
masa naik orait aje.
masa turun memerlukan break yg makan ye.



kami antara pelangan yg terawal lah Boat Noodles ni.
lebih selesa dari IOI putrajaya.
ruangan pun boleh tahan besar,
pilihan aku mcm biasa.
Green Tea tu Wajib.
dan wajib bwk balik for collection glass cup.
walaupun ade ckp aku mcm "Perangai budak"
yang nak sgt bwk gelas tu balik.
i don`t care!


aku makan 4 mangkuk hidangan 
"Ayutthaya"-  Beef thai rice noodle
Di sini org makan bermangkuk-mangkuk pun xde hal
xde siapa nak mengata,
sbb konsep restaurant ni mmg konsep lebih mangkuk dari orang 
haha
rasa noodles tu lain dari yang lain.
mcm kenyal sikit
ala ala kenyal mcm putu mayam pun ade.
mmg sedap. sup dia pun pekat.



Green tea RM 8.90
"Ayutthaya"-  Beef thai rice noodle RM 1.90 (1 mangkuk)
utk kenyang kan the lovely tummy korang.
 wajib amik 4 mangkuk. :)



p/S: if korang nak tau apa lagi ade kat Dpulze mall ni sila KLIK SINI

No comments: