Sunday, February 7, 2016

UPSIDE DOWN ART GALLERY PORT DICKSON


Sebab terpengaruh dengan baby haziq aku ke sini.
Sebelum ni konsep rumah terbalik hanya ada
kat Melaka dan Sabah tapi sekarang Kat PD pun dah ade tau!
unik betul tempat ni.
Tertanya2 jugak. acaner boleh terlekat kat siling tu?
kerusi meja katil semua boleh terlekat kat siling.
Pada korang yg nak rasai kepelikan rumah ni.
boleh aje dtg kesini.
cuma xpuas hati pada harga tiket je.
kenapa dari RM15 boleh jd RM20?
Xkan lah sebab cuti jadi mahal RM5 tu.
kanak kanak RM15.
bygkan lah anak2 makcik timah tu yg peginya 6 org.
Jenuh jugak nak membayar.
seperti diwar warkan
harga hanya Dewasa RM15 dan Kanak kanak RM10.
Cuti aje terus UP harga.
Nak Xnak dah sampai kena bayar la.

Maybe aku tersalah hari pegi sini.
Ramai kemain.
macam ade konsert muda mudi plak kat dalam tu.
nak bergambar aje ade org lalu.
nak bergambar aje ade org cuit suruh tepi sikit haha.
kalau besar sikit ruang antara yg lain tu mesti best.
aku ade snap sikit dalam gallery ni.
Gallery ni hanya 1 tingkat,

Dalam gallery ni. 
nak dapat pose yang cantik dan lawa.
korang adelah tidak boleh segan silu utk 
baring, menonggeng,meniarap dan mencangkung hehe.
pastikan yg anda sedia sporting.
dan pastikan anda bukan dtg waktu puncak.
aku dtg waktu puncak.
siap kena sound lagi dgn pengunjung lain "wey tepi sikit"
tu diaa...nak bergambar sat sat ja kena halau. haha.


\
 
  
 
 
 
  

keadaan sebenar.
aku saje bg gambaran.
kot lah ade anak makcik milah nak pegi sgt.
tapi mak tak bg tu.
tgk gambaran camni mungkin dpt 
jugak mengembirakan anak cik milah tu.


No comments: