Friday, February 12, 2016

HAPPY BELATED BIRTHDAY 20TH DIYANA

"Diyana Rahman"
Happy belated Birthday 20th Diyana
I love you so much
Have the best birthday ever!
"11 feb 1996"
Sorry termiss hari 
Acaner akak boleh lupa ntah.
Maybe sibuk sampai xboleh nak ingat
HOHO,
Pesbuk pun satu X ingatkan aku.
(Salah sendiri kot)

Padan lah sengih sengih je dia
time jemput aku kat tesco nilai tadi.
rupanya ada best day.

So today!
today your day.
Tak boleh nak cakap aku belanje.
Kalau tak dia Order murah2 je.
bagus budak ni.
Contohilah Yana.
sebab aku bukan selalu kaya.
Aku belanje dia.

Besday Girl
Dia ni adik angkat aku
Geng gaduh 
Geng jamming 
Geng gosip 
Geng luahan Hati
VERSATILE kan 
HAHA

Ini aje yang mampu.
tggu akak jadi dato nanti akak belanje
rusa sekandang
siap BBQ sekali.
nak makan Gajah goreng berempah pun boleh.

Aku dan Ella
kawan baik adik angkat aku dia ni.
Ini budak ade sikit ting tong
kekadang aku yang ting tong dengan dia ni,.
kekadang ko tak akan faham apa yg dia cakap
maka buat buat faham ye.

Nampak sebaya aje kan kami?
(Haha Pigidaahh)
dorang 20 aku dah 30.
10 tahun beza.
tapi sila iyakan "ke-sebaya-an" kami tu
Lalalalala











No comments:

Search