F.R.I.E.N.D.S DAY OUT

Happy Saturday!
Holiday it`s begin!
F.R.I.E.N.D.S
DAY OUT

NILAI-BTS-BUKIT JALIL-IOI
apediaaa jalan pusing2
Padehal NILAI-IOI 30 minit aje.
Tapi sebab Cik NurEleena nak drive N
Takut dia sesat I sanggup pusing2 demi U tau!
Ahakz!.

Buat pertama kalinya 
dia drive aku menumpang.
This is called 
"Rombongan Cik kiah ke Putrajaya"
Wahahaha.
Horror driffter!

Agenda kami ke Putrajaya adelah M.A.K.A.N
Jumpa aje mesti makan.
mmg xde benda lain dah selain makan.
harini lain sikit tapi tetap Makan.
Harini kami makan 3X dalam tempoh 2 jam.
Gemuk?? sepak jauh jauh.
Yess today for Gemuk!

1st Restaurant
FOOD COURT
3 orang tu
 (Eleena, Khai & Diyana)
makan KOREAN food.
Aku dengan Obel je makan asian food.
Xboleh telan lah aku menu Korea ni.

After makan.
Kami main boling.
Alamakk!
Kalah teruk aku harini.
Apehal dgn tangan aku harini?
Xpe aku saje bagi adik-adik menang.
Nak main Enjoy-enjoy kan kan!
Aku kalau main betul2
kaku korang nanti
(Berlagak kejap)
Lupa plak nak snap result screen bowling.
1st - Diyana
2nd -Khai
3rd - Eleena
4rd - Aku lah!


Gaya pemain bowling handalan.
Tengok gaya pun dan tau hebat kan! ;)


Game dah habis.
Now perut lapar balik.
 dah macam angkat 
lontar peluru beratnya bola tu kan.
Mereka nak Cuba Dip N Dip yang pemes tu.
Hari ni aku nak makan menu org kaya.
kihkihkih.

Kami mampu minum air mineral je.
 tu aje RM2.50

BBF

Kami tgh sibuk habiskan "Brownie Crepe"

Terasa sangat kaya bila makan kat sini.
Hidangan ni aje RM28.90 tak silap aku.
tapi hidup nak kena pandai bro.
Itu yg best nya dapat geng2 boleh tong tong 
makan benda yg sama ni.
RM28.90/4 person.
Xlah terasa mahal tahap gaban nya.
Kalau nak hadap sepinggan sorang. 
aku memang dah merasa.
Muak baq ang!
Muntah cekelat!


ini gambar cun lagi.
sebelum dibaham 4 tekak.
kihkihkih

selesai kat Dip N Dip.
khai nak makan Boat Noodles pulak
Katanya murah.
Yes! memang murah.
1 mangkuk RM1.90
tapi celah gigi aku aje.

Boat Noodle

Memula masing2 order sorang satu.
Khai je order 2 mangkuk.
1st order 6 mangkuk.

Kat sini Green tea blended sedap baiii!
Aku siap bwk balik gelas tu.
gelas memang cute :)


after 6 mangkuk jadi 24 mangkuk. 
Korang hade??
aku makan
 4 mangkuk + Green tea blended RM16.50
<($_$)>

Hati manyak senang lepas makan.

Possing dulu sebelum balik.


Hipster sangat! Eleena dah lawa wey skrg!
Almaklumlah..ehem ehem :P

Nur eleena & Me
Friends since 2008


Special thanks to you all.
Obel, khai,diyana
especially Nur eleena ahmad isa
amik i kat Lrt bukit jalil and hantar balik ke Lrt.
Tak pernah tak enjoy with you dear! 
Thanks for everythinng! 





Comments