Saturday, December 26, 2015

BERBASIKAL DI PUTRAJAYA

Sambung berpicnic lagi.
Kali ni kat PUTRAJAYA pulak.



Punya lama aku berjanji dengan anak buah aku ni.
Dari sebelum cuti sekolah sampai dah nak abis cuti sekolah.
Nak bwk pegi Berbasikal di Taman Botani.

Tak sangka aku harga sewa basikal kat 
Taman Botani dah RM4 skrg.
Qualiti Basikal pun Out sampai RM4 sejam.
Mahal betul.
Tak kan tu pun nak GST jugak.
Basikal dah lah brek tak makan.
Tayar tak cukup angin
berkarat plak lagi Sampai sejam RM4
Pigidahh..

Basikal ade seat baby kat belakang 
pun mahal kemain RM6 sejam.
Dulu aku rasa RM4 je.
Mahal biar lah sama dgn kualiti basikal.
Perbadanan Putrajaya sila sila lkah naikkan mutu basikal di Taman Botani ye.
Berkarat tapi RM4 dan RM6
Apa kejadah.
Lepas ni aku bwk beskal sendiri.




ah besar dah anak anak buah aku. 
yg baju merah tudung biru tu cousin.
"Amat,Aida,farah,fariz,farizul dan fazli"





No comments:

Search