HAPPY BIRTHDAY MOM


Utk menjadikan plan seprise makan mlm utk besday mak ni.
Aku dengan tak cukup rehatnya.
bertabah jugak utk merealisasikan semua ni.
Aku sibuk uruskan bisnes dan beberapa lagi 
urusan Di sekitar Nilai dan akhir di Putrajaya.
Dah tak mampu nk drive. 
Nasib lah kakak aku drive.

 Otw balik nak amik mak. 
Singgah Kedai kek. 
Beli kek lah apa lagi kan. 
kakak aku kejap nk kek ni,
kejap nak kek tu.
Adeyy kita dah lambat ni.
Sejam aje lagi..

We all dah janji dengan family abg aku dari banting.
Kena make sure We all sampai dulu sbb nk chop tempat.
xsempat nk book2 ni.
Last sekali pemilihan dia Kek Cappuccino. 


"62"
 Sebenarnya. Saje bagi lagi muda. :")


Balik ambik mak. 
kami singgah solat mahgrib dan tggu isyak dulu.
Nanti balik dh boleh terus membuta.
Punyalah bertabah aku nak pegang kek dari jatuh.
dan nak sembunyikan dari pengetuan mak.
Kata seprise kan..
kakak aku pun park kete tpt yg boleh aku sorok2 kan kek.
aduii penatnya keje sorok kek..

kek sorok kat bwh kerusi.
Hah kau ade?
we all dah dpt seat utk 2 table 9 org..
tapi kami ber6 aje.
oklah 3 seat kosong for beg hehe

Makan sate!
Tempat pilihan kali ni Sate willy
Siap order utk 80 cucuk.
sikit je tu sebenarnya haha.
aku je boleh tarah 15 cucuk.
tapi time dah ngantuk gila ni.
10 cucuk belum tentu lepas.

abg aku dgn family dia pun sampai.
Parking payah nk dpt.
almaklumlah org ramai.
hidangan sampai je.
Aku keluarkan kek.
haha.
mak aku dah senyum senyum
dia siap kata " Kita makan sate sini..kek makan kat rumah"
Malu katanya org ramai tgk kehkehkeh.
Aku ckp tak dpt lah Amir,lyn dan haziq nak makan kek ni kalau kat rumah.
lepas ni dorang nk balik banting.

Maka terpaksalah potong kek,
No nyanyi2 terus potong hehe.
baby Ammar haziq tu time uwan potong kek kemain lagi dia.
nak rasa chikit ler tu.
boleh plak ayah dia bg rasa haha.
nampak mcm sedap aje.
macam mintak lagi..
No haziq no..just once okey..
baby ammar haziq dah besar nanti acu lanje kek ye..



Hepy Besday Uwan.
Ajiq antuk angat lah.
Ajiq penat drive dari Banting ke Nilai. 
Uwan makan lah ayah Ajiq blanje. 
Nanti ajiq dah bercha ajiq lanje uwan lah. 
now ajiq lanje muka omel time tido.

Uwan nak selfie dengan budak kuat ngamuk+Kuat tido ni. 
Tapi tgk lah tu. Dah Continue hobi dia. 
tido itu lebih penting dari makan. 

kami makan makan+talking talking+laughing laughing

dari pukul 9mlm-10.30 mlm jugak lah bertempek kat restaurant tu.
Mesti korang tertanya mana Ayah aku kan?
Ayah tak join. Ade urusan lain.
Alkisahnya ini semua last minit seprise so ayah xtau pun pasal hal ni.
Dah send SMS maybe tak baca or bateri habis.
Tu pasal lah tak ade.
Kalau tau silap2 100 cucuk sate langsam hari ni.




Happy Birthday mom.
today 62th.
May god bless you.
we always love you mom.








Maklong dengan ammar haziq


Comments