Tuesday, October 13, 2015

Rasaku dah hilang

Harini aku di duga lagi. Kenapa sampai sebegitu sekali? 
Pedihnya hati aku ni seperti di siat siat. 
Kenapa sebab orang lain aku jadi mangsa?
Adakah sblm ni aku langsung tak membantu dia?
adakah selama ni aku buat tak tahu pada dia?
Tak nampak ke pengorbanan aku sebelum ni?
Jangan buta kerana emosi mengawal diri.

Adakah dia rasa cara tindakan itu sebagai satu keputusan yg terbaik? 
Huftt! Mungkin terbaik bagi dia tapi bukan aku.
Ikutkan pada emosi aku yang terganggu hari ni.
Aku bagaikan Hilang rasa. Tapi atas nasihat rakan rakan yang selalu bersama Aku.
Aku sentiasa beristifar agar aku tak tersilap langkah.

Penah tak aku kata kan tidak pada segala permintaan dia?
Aku lakukan semua demi dia. Xkan atas sebab kecil dia sanggup buat macam ni.
Jadi nampak yang dia anggap aku seperti tin cokes lepas minum airnya pijak kasi kemek lepas tu terus di tendang masuk ke longkang.
Aku tolong dia tak pernah dambakan balasan dari dia.
Aku harap kebaikkan aku di hitung semasa aku di sana nanti.

Sila selesaikan masalah dengan orang sepatutnya. Jangan sebab aku di katakan punca segalanya. Jikalau ada masalah kita duduk semeja bincang. Kita sama-sama berubah. Kalau begini dan masih berterusan sampai bila bila tetap begini. Tak kasihan ke pada Anugerah allah swt kurnia kan tu? Kalau selepas ni perubahan aku agak ketara jangan salahkan aku. Sebab rasaku dah hilang. ;*(


Pst: Blog ini adalah luahan aku. Jadi suka hati aku nak tulis apa. pada yang tak berkenan dgn jalan cerita ciptaan manusia ni. Sila abaikan.

No comments:

Search