Saturday, October 17, 2015

Bersiar siar

Semalam mak teh call.
katanya nak dtg tgk haziq.
so harini mula lah perjalanan aku
Nilai-Jijan-Banting.
Comeynya haziq skrg.
pandai mak haziq jaga haziq semakin montel.
maksu tak leh close sgt dgn haziq. Silap2 nanti
 boleh jd isu paling hangat kat muka bumi ni.
kihkihkih. mohon jgn ada sesape terasa.

Sejam dua aje dtg tgk haziq dengan ibu dan ayahnya.
sebab haziq nak keluar.
bawak ibu ayah dia pegi makan sate.

so kami pun beredar dan pulang,
Terima kasih tuan rumah mengalu alukan kehadiran kami.
terasa sangat sangat dihargai dan disayangi.
siap hidang teo panas dgn nasi lemak.
Terima kasih tuan rumah.

Otw nak balik.
Mak ajak jalan jalan ke Putrajaya.
Syok woo.. 1st time kot aku bwk mak teh
jalan jalan dengan cucu dia.
kitaorg pegi makan angin.
berdating dating.
susah nak tgk dua beradik ni berjalan berdua.
now bagi "Chance" lah. bukan selalu.
Mungkin boleh menjadikan detik detik manis dalam life dorang.
sempat jugak kami solat zuhur sama sama di Masjid Putrajaya.


Nampak tak kesan dari jerebu kat belakang tu?



Kakak dan adik :)


Santek beg dengan baju mak teh


Kemain lagi anak buah aku posing ala ala mak jemah.


Apsal lak kotat na muka mak teh tu. semua buat iklan gigi.


Koyak-koyak. Layan kan aje. budak budak.


No comments:

Search