Back to memories


Back memories.
Selak selak dairi lama ternampak plak photo ni hehe.
Aku dulu adalah salah seorang pelakon teater kanak kanak.
tapi tu dulu lah. Zaman belum Ahkil bahligh hehe.
Belakon atas pentas ni kena make sure korang ingat setiap step dari awal sampai akhir.
no cut cut ye. Dia punya gementar tu tak payah cakap lah.
Lagi2 pulak ko nampak kawan sekelas kau tgh fokus tgk step lakonan kau.
Aduhaii bergegar lutut weh.
kalau rasa Xnak kena Troll dengan kawan kawan.
Better kena lakukan dengan sehabis baik supaya takde cacat cela dari segi penggunaan dialog atau skrip hehe...mampu korang?

Selain belakon teater ni aku dulu aktif bernasyid bagai.
Haha. Adakah suara aku sedap?
Ntah lah rasa macam tak aje hehe.
Bakat seni terpendam aku ni aku bwk sampai masuk "Contest"
Masa umur aku 15 tahun aku bwk lagu "Ayah dan ibu-sudirman" Macam mana aku boleh dpt no 2 pun aku tak tahu. mesti juri tu salah dgr suara katak aku ni hehe.

Bakat seni berzaman aku ni aku bwk sampai ke Zaman kolej.
Ada korang tgk budak pompuan main gitar elektrik atas stage?
Aku dah start main gitar atas stage sblm wujudnya band band Indie ye.
Haha.
Dan aku bwk bakat lakonan aku utk pementasan amal dekat kolej.
Perghh Nervous gila babun.
Belakon lagi susah dari menyanyi dan lagi susah nak hafal note2 muzik 10 lagu haha.
Serius payah. sebab kita kena hafal semua dialog dari A sampai Z..fuhh..
Hanya sekadar minat je.

Skrg aku lebih minat nak main muzik je. kehkehkeh.
Buat masa ni aku dah boleh main gitar utk pelbagai jenis muzik. dan aku dah boleh main piano sikit2. Bakat seni terpendam.
 maybe boleh digunakan suatu hari nanti. siapa tahu kan..


Comments