Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

Saturday, August 1, 2015

Sista Soul In The House!

Sista Soul
Punya rasa bersalah aku hari ni
Membatalkan kunjungan ke rumah geng2 Ewalsuperfriends.
Sebab mereka ni nak dtg beraya ke rumah,
Sampai merajuk rajuk lah.

Mereka dtg ber5
Kak mas dan anak anak
Kimy dan Eleena.
Org puchong ni memang rajin dtg rumah aku
kalau bab aku masak hehe.

Dari pukul 1 sampai lah pukul 6pm berjimba kat rumah aku.
Macam2 aktiviti dalam tempoh 5 jam tu.
Ada yg membuta.
Ada yang menyanyi
Jamming bagai.
haha.

Inilah keje Kami kalau berjumpa.

Jamming2 aje
Almaklumlah berbakat haha
Simpan bakat aje.
sbb kami lebih berbakat yg lain
hahaa...
Cukuplah nyanyian sekadar hiburan
 melepaskan tekanan bekerja dan study.




Lepas bejamming kami makan eskerim hehe.





Aku sayang korang tight-tight




No comments:

TERIMA KASIH

Kekonon nak jadi dalang seprise kan kak nyza ,  kemain akak berlakon bagai rupanya dengan aku sekali kena prank ! terima kasih dalang d...