Happy Birthday Otomen!

Yeayy! Akhirnya..

Siap balut. 

Tertonggeng2 den balut hadiah besar ni sorang2. 

Utk siapakah? shh Rahsia..Hadiah misteri ni wehh..
satu harian aku cari hadiah yg best ni.
huft!!


Taaadaa...
Inilah hadiah yg misteri bangat tu!
Happy besday "Otomen Petli"
Ingat lagi 1st Syawal.
raya kat rumah makcik kitaorg.
Bukan main happy lagi dia jumpa otomen..
Sat aku nak share gambar masa raya dia dgn otomen tu.


Ni lah gambar tu.
Kak ipar aku bukan minat otomen tu tapi 
minat peminat otomen yg kacak bergaya tu.

Sama tinggi pulak tu hehe.
Mak ngah lin beriaya nak bagi hadiah kat petli tau.
Pening2 pk apa dia suka.
Aku kata beli Otomen aje.

Bila tgk harga Otomen ni boley nangis woo..
Jadi Mak ngah lin, Pak ngah Amir dan Mak su Aimi 
Korek tabung haha.
Jadi dapat lah beli Otomen Tiga ni utk Petli.
Asu cari pelbagai tempat.
Nak cari Otomen ade tanduk.
Tapi tokey kata tu Otomen keluaran lama.
Asu beli apa yg ada.
Otomen ni ada 3 jenis.
Ada yang Small/Middle/Large.
Aku beli yang Middle.
Agak kalau beli yg large tu mau
 sama tinggi dengan Omak ehh 
Hahahaha 

Masa Asu keluarkan kotak ni dari kereta semua terpegun okey.
1st time tgk hadiah besar peti ais kot haha.
Paling WIN ade pakcik ni ckp aku bwk Gitar.
Makk aii...Nak aku buat show ke? 
haha.
Selamat Hari Lahir Petli yang ke 3 Tahun.
Semoga menjadi anak yg soleh.

Abg2 kepada petli next time acu bagi hadiah lain.
Jgn techik hati yee.
Masa ni rezeki lebih sikit nak beli Otomen.
Jaga elok2 Otomen tu nanti merajuk plak.





Comments