Sunday, August 30, 2015

Xsangka Aku dah jadi Makcik.


Alhamdulilah.
Xsangka Aku dah jadi Makcik.
Abg aku yang kawen tahun lepas dah dapat anak.
baby boy.
Comel pulak tu.
geram aku tgk.
Sepatutnya baby tu lahir 27 September
tapi nampak gayanya awal sebulan 7 hari.
berat pun hanya 1.98kg

Time mengandung kena darah tinggi plak.
Air ketumban pun bawah 5.
utk selamatkan kandungan,
kakak ipar aku kena Operate.
Bertabah lah Lyn.
Operate sabtu 22 ogos.
Alhamdulilah kakak ipar selamat
dan anak buah aku yg ensem tu pun selamat


Mak chu happy dapat geget geget,
tenyeh tenyeh pipi haziq tu.

tggu besar lagi telan terus budak chomel ni haha
Plan ke Muar 23 ogos.
Mengelabah parents aku menantu dia nak kena belah perut.
Lepas balik kenduri jiran terus gerak ke MUAR.
sampai muar pun pukul 8mlm terus ke KPJ lepas bayar bilik Hotel.
Bergegas gegus aku rasa haha.

Masa aku sampai baby dah keluar.
Ibunya lepas operate nampak lemah je.
Pengorbanan seorg ibu tu.
Baby ko chomel lyn. macam aku hehe
Aku rasa happy gila dpt anak buah sendiri.
Kalau dpt anak silap2 menangis Happy kot.
Nama baby boy ensem ni

"Muhammad Ammar Haziq Bin Ruzael Amir Afendi"
panjang kan nama anak dan ayah.

Harap muat lah ruangan nama
mana-mana borang yg perlu di isi nanti.


Kot 25 tahun lagi.
Tok imam pun pasti dah
biasa dengan nama pjg2 mcm ni haha.

 Dulu omak abah ehh kawen..
Pengantin lelaki xsilap..

Sekali lafaz aje..
Tapi tok imam sampai 2x sebut nama abg aku xlepas haha.
Itu lawak.

Dapat lah belai2 baby tu dlm tempoh dua hari.
Lepas balik nilai terus rindu kat budak baru tu.
sampai skrg dah nk masuk 2 week xjumpa.
hanya dapat tgk gambar aje.
Tq lyn selalu bg video baby haziq..
Uwan dgn atuk lepas rindu tgk video aje...
Senyum2 dorang,

No comments:

Search