9 Syawal

Open House!
Setiap tahun aku akan dapat jemputan
 open house dari Ex-kawan sekolah aku ni, Nadia
Antara aku pegi dengan tak aje.
Parents Nadia ni penah jadi Majikan aku dulu.

Setiap tahun pakcik isa hussin ni tak miss buat open house.
Sentiasa jamu saudara-mara dan kenalan ke Jamuan hari raya keluarga dia.
Lagi lagi lak tahun ni makin bertambah meriah.
Dah dapat menantu hehe.

Aku sampai aje aku nampak
Tan Sri Khalid Abu bakar dan isteri nak gerak balik.
Mak si nadia ni merupakan adik kepada Tan Sri Khalid.
Serius aje muka ehh.. takut eden haha.
Tapi dia nice man aje.

Okey jom makan.
Sodap sodap makanan open house ni.
Bakso kak lang memang Superb! haha
Makan lak panas2..

Sate pun sedap.
Candu buffet nadia pun sodap.
memang berkg-kg naik weh berat aku,

Shaking plak gambar aku bersama tuan rumah ni.
Dari sekolah rendah sampai skrg aku kenal dia ni.
18 tahun kenal weh. 

Sempat ko snap aku makan bakso sodap 
kak lang ni ye "Asnurain"

Mereka ni pun rakan sekolah menengah aku dulu.
Kenal since form 4.
Zalilah dan asnurain.

As ni kawan aku susah,senang,aku jatuh, 
aku terbaring dia sentiasa ada dgn aku.
Hug sikit As hehe







Comments