Lamanya Xmenulis woitt

Preng!!! Preng!!!
Lamanya Xmenulis woitt
Aku pun hari ni ALONE girl.

Abang aku & Wife FLY ke SRI LANKA
Kakak aku FLY ke Amsterdam-Switzerland-Paris-London
Pusing Eropah.
Parents aku plak pegi Seminar SAHAM kat Bangi.
Dah retired ni dah nak main SAHAM plak Omak Abah den ni hah.

Maka tinggal lah Hanya Aku dkt rumah bersama
 Budak bulus yg 4 ekor tu.
Sebelum parents aku pegi,
Dah pesan

"Dik ko jgn lupo Wakil an Omak ayah ni hah
 poie Kenduri tahlil Ghumah Cikgu Salehudin tu. 
Ko poie makan ajo pun boleh yo.. 
Janji ado wakil.."  

Hah tu dehh...
dah posan awal kan...
Maka makan tengah hari dah sedia ada kat rumah org sebelah haha

Harini just nak share Audio aje.
Haha..
Hah!! Audio apo tu??
Tadi siang.
After balik Kenduri kendara Jiran sebelah
Sempat berjamming sakan dengan 
Diyana Rahman ni hah.
Saje angkut dak Diyana ni 
memeriahkan lagi rumah aku yg sunyi Sopi ni hah..
Sampai melecet den punya jari jemari 
main gitar akustik yg dah berkepuk berkarat tu.
Jom layan.
ni aje hasilnya
Korang dengar lah suara aku bagaikan anjing tersepit tu.
Den main gitar den nyanyi..
Kalau lah drum pun den boleh main kan sekali..
semua dah den sapu.
Tapi drum tu den bg tugas kat Diyana lah.
Tapi jangan tertipu lak.
Diyana tu main drum kat TABBLET SAMSUNG aje,
Bukan set Drum Beribu tu.,
Mano lak den nak gumpul an duit boli set drum tu hah..,



Comments