Saturday, June 13, 2015

Kenduri Aqiqah + Berendoi Abdul Ghaddafy Muqarrabyn.

Attend Kenduri Aqiqah + Berendoi anak kawan aku.
Dibraezzatul kat kg Gebok, Mantin.
 Nama baby yg comeyy ni 
Abdul Ghaddafy Muqarrabyn.
Nama dia punya comeyy woii!

Dibra ni kawan aku since darjah 2 tak silap.
Masa Sek Kat SK Pusat Mantin.
Org nya yg sgt peramah gilaaa!!
dan baik hati..
saje aje puji ko lebih
 hahaha

Aku tak lah dtg seorang.
Aku dtg berdua.
Aippppp...
Jgn pikir lain.


Aku dtg dengan Asnurain..
"As" ni kawan sekolah Menengah aku kat SMKTS, Nilai
Tah cemana plak mereka berdua ni boleh kenal tah.
Mana kawan aku semua jd kawan dia hehe.
Kami ber3 ni mmg baik.
Raya Xpernah Miss kot..
Tapi Tahun lepas aje terMiss kot hahaha

Dibra ni plak hubby dia classmate aku zaman sek agama..
kat SMK batu 10 Labu, Seremban
Nampak tak aku sgt suka tukar sekolah?
Nak cari yg terbaik sangat!!! 

 so Harini aku dah maiii nak memeriahkan majlis.,.
Sempat jugak aku berpossing 
mossing dgn baby Dafy yg tomeyy tu..
Geram tau Hacikkk...


Acikk doakan semoga Dafy 
membesar dengan sihat dan kuat.
Semoga menjadi anak yg soleh pada 
Ummi dan abah yee...

Nyumm nyumm..
Makan kambing pannggang..
Terasa Mat saleh sangat aku harini..
Appetizer sangat..
Sodap2..nasib xponing2 haha
sampai ketat perut den..
Terima kasih mummy Dibra diatas Jemputan.
Nanti Dafy kawen jgn lupa jemput hehe



Acik as pun nak dukung Dafy..
Pasaipa hang tomeyy sgt ni Dafy..
Geget kang!


Kami dan Raja sehari yg tengah
membongkang dalam boyan santekk...
Buai buai ku laju....!

  
TERIMA KASIH TUAN RUMAH DI ATAS JEMPUTAN!


No comments:

Search