Monday, June 29, 2015

Alhamdulillah.

Up sikit meluaskan empayar. cewahh empayar biskut pelangi.
sebab nk hantar biskut ni aku ada kemalangan kecil semalam.
agak2 ade tak korang terbabas ke MANTIN utk dtg ke Kedai FERRINA utk beli sekotak dua biskut homemade aku ni?
Kedai pun sederet ZEMART MANTIN aje.
sblh kedai MAMAK.
50pcs RM25
dedulu aku selalu tgk org jual biskut raya mcm ni.
teringin jugak kalau ade jual mcm ni.
kita letak org yg jualkan.
jd tak payah lah ko nak melepak tggu biskut tu laku.
Thanks Dibraezatul
(Aku nk sebut nama penuh tapi nama ko. mak aii susah nk sebut)
So sape2 yg masih tercari2 nak beli biskut raya apa?
korang dtg lah ke lokasi ini.
sambil2 tu boleh bantu bisnes kecil2 an aku ni.
Homemade tau.
Aku buat sendiri. buat sensorang dari lps berbuka sampai sahur.
hehe...


No comments:

Search