Wednesday, April 15, 2015

Eskerim Pasu


Famous Eskerim!! 2015!!
Eskerim Pasu!!
Sibuk sangat nak makan eskerim pasu aritu..
Beli kat pasar malam RM5 ingat byk ler eskerim nye.
rupanya lahaiiii....
satu mangkuk polistren kecik biasa letak bubur tu aje..hanya separuh dari pasu aje rupanya.
Patut lah kakak tu tak buat dpn2 aku..
 Kali ni den buek sendiri kat ghumah. 
\Macam biasa lah..omak den jadi mangsa kena perhabis..aku rasa 2 sudu aje hehee
"Aku pakai eskerem nestle+crushed oreo+Waffle Stick+bunga letak atas kek tu
dan cekelat warna warni tu..tp bkn cekat M&M ye..
org kata xhalal. blanje utk ini aje tak sampai kot 3 hengget!!....
mungkin harga pasu tu 2 hengget kot! siap ade lebih lagi eskerim dan sewaktu dgn nya,,

No comments:

Search