Lama Dah Tak Memetik.

Lama sangat dah aku tak main gitar.
Jangankan main.
Pegang pun jarang.
Tersadai aje gitar celah Almari.
Sampai Spiderman dah bermastautin lah dalam lubang gitar tu
Kehkehkehkeh..
Hari ni mood macam nak main balik.
Konon nak buat lagu.
Buat lagu apa kebenda.
Lama sangat tinggalnya togeh2 note tu.
Lupa lah semuanya.
Tererkan aku punya kelupaan ni.
Sejak keje ni.
No time tu santai-santai petik gitar macam dulu dulu.

Lepas tgk drama Angin Syurga kat RTM2 td
Fefeeling down pulak.
Semua lagu aku main.
Tapi makk aii lenguh lenguh jari jemari aku.
Kematu terus.
Solo pun dah slow skrg ni.
Jari ni macam batu beratnya.
Jadi cukuplah aku rekod satu lagu pendek utk ini hari.
Nanti aku buat sambungan lagu ni.
Aku selalu karaoke lagu ni dgn diyana.
Lagu ni memerlukan feeling yg mendalam.
Bila dah kena memetik pluccking sambil menyanyi.
memang kebiasaan bagi aku akan "KELAUT"
jadi..kepada nak kelaut tu jom tgk ni hah.
HAHHAAHA


Kord seterusnya agak susah.
agak cramp jugak nak kepit haha.
so nak sambungan tu kemudian lah hahah

Comments