Encik Kucing Dan Jersi

Hasil tangkapan aku semalam kat IOI MALL CITY PUTRAJAYA
Aku bila sampai HINT sengal ni.
Macam ni lah jadinya.
Sabar aje ENCIK KITCAT melayan karenah tuan nya,
Muat muat aje pulak tu.
Reti pulak aku agak saiz nya.
Saiz L utk kucing yang Lebar macam KITCAT yg Gebu Gebas!


Cute kan baju ni. 
Pade siapa berminat. 
tapi segan nak tanya kat aku. 
Aku beli kat mana. 
Korang boleh beli kat mana-mana outlet Daiso.
Yang aku Confirm jumpa semalam kat Daiso IOI Putrajaya.
Tapi memang tak banyak Pattern. ini aje.
 tapi ada banyak saiz.
Dari saiz S-XL.
Harga RM 5 Sehelai.


Muka redha sekor kucing yang comel!



Terbahak bahak parents aku tgk kitcat berbaju ni.
Muka bengang aje.
senyum pun tak nak.
Skrg ni Anti aje dgn aku.
Takut lah tu haha.

Lagi lawak.
Pakai kan baju ni pada kucing aku yang lagi sekor.
asyik berundur aje dia berjalan.
tak berjalan ke depan.
terkihkihkih lah semua org gelak.
Macam-macam!



Terhibur plak.
Kucing paling penyabar. Cute Kan? 

“Acik acik…Hakak hakak…
cantik tak jersi titew?
 titew tak suka pun pakai jersi ni. 
Tapi hakak titew tu kemaruk senget apetah harini pakaikan titew jersi ni. 
Katanya titew shomel. 
Hilang ke”Macho”an titew..
Malu nak ngorat cik kitty sebelah ghumah. 
Tapi hakak titew sakap muka titew ensem macam “Fernando Torres”

Comments