Sunday, February 22, 2015

Ekelehhh Apa Daaa.


Punya lah aku eksaited
Nak pegi tgk dinasour kat NILAI 3 STREET MALL
Sekali melangkah masuk aje dalam bilik pameran...
Ade lah dlm 10 ekor REPLIKA Dinasour terperangkap dalam bilik tu..
itu pun ada yg dah koyak rabak.
facilities pun hampeh.
tapi kena bayar RM10 jugak.
dah lah selengkok aje pun pameran nya.

Promosi dia kemain.macam lah HEBAT sangat.
Ni ke Tourism MALAYSIA punya perancangan?
Ubah ler.
Kasi gempaq sikit.
Kalau org luar dtg nak tgk pun agak MEMALUKAN.
Aku siap jumpa lagi...
salah sekor Replika Dinasour yg gigi rongak.
Kakahkahkah..
Bikin gelak betol lah...

So pada yang teringin sangat nak pegi tu...
Korang pegi lah tempat yg lebih berbaloi dari
"BACKYARD MONSTER DINASOUR"
yang ada kat NILAI STREET MALL tu..
Sumpah rugi...Macam KIMAKK....

No comments:

Search