Wahh lamo den tak berblogger skrg ni..

Asalamualaikum!!
Wahh lamo den tak berblogger skrg ni..
Berkepuk dah blog aku ni...
Sebulan dua ni sibuk sangat hulurkan bantuan pada 
abg aku dan wife dia cari rumah sewa
Parents aku ckp suruh mereka berdua 
utk cari rumah sewa bukan bererti menghalau
tapi nak berikan lebih keselesaan dan
 cukup privasi pada pasangan baru kawen ni...
dan utk privasi besan mak utk 
dtg ke rumah anak menantu kan....
Jadi tak lah lepas ni ada wujud salah faham lagi..
betul tak?

Dalam tempoh berkenaan..
macam nak muntah aku Follow sekali usha 
cari rumah sewa...
konvoii woii cari rumah sewa...
baik kan aku???
hahaha....ceitt....
Akhirnya 3minggu pencarian membuahkan hasil
dapat jugak sebuah rumah teres dua tingkat 4 bilik yg agak selesa
sewa pun RM480 sebulan....
Murahkan....
Jurutera dgn cikgu duduk situ apa ada hal nak bayar sewa kan...
hehhehe

Dah dpt rumah...
nak kena kemas plak...
baru rasa tak ragu2 nak tinggal sana
satu harian kami bertiga..
(Aku,Abg & wife)
Cari peralatan utk bersihkan rumah..
bukan takat bersih...
satu rumah kami basuh..rasa nak rapuh tulang2 aku ni..
adehhh....demi korang aku buat ni...hahaha
lepas ni rumah aku jgn buat xtau lak hahaha
puas hati rumah bersih...basuh tingkat atas sekali...semua sudut kami basuh
1st time tgk abg aku rajin basuh rumah...
hahaha..dah ada perubahan,
nampak lebih bertanggungjwb lah lepas kawen ni...

lepas rumah dah bersih dah time utk masukkan perabot plak..
ulang alik NILAI-BANTING
Sofa,Almari,katil,Kabinet,peti ais,TV semua dah complete dah...
semoga lepas ko "LYNN" dpt pindah ko berbahagia lah 
tinggal dgn amir disana ya hahah...
Nanti boleh bwk makcik Ella tinggal sesekali bersama kat sana
we all dekat je boleh balik hari hehehe

Best tgk rumah korang dah siap..hahaha
aku dah boleh enjoy!!!bebas
tapi khamis ni mcm tak bebas plak lagi...
kena pegi BANTING lg utk Install ASTRO...
hahaha...dapek lah tgk #MAHARAJALAWAK kat sana nnti :P

Comments