Happy 6th Birthday Nur Damia Batrisya.


Happy brithday NUR DAMIA BATRISYA yg ke 6 tahun
Dah besar dah budak ni...
Kalau dulu aku jumpa dia umur setahun
5 tahun kemudian aku jumpa dia dah besar
dah sekolah dah budak Tcha ni...

Dulu nampak semangat sikit badan..
skrg ramping...
hehehe....Auntie gak yg still kekalkan kecomelan

Bila tau besday dia 
aku dah siap sedia belikan hadiah utk TCHA
 3 hari sblm majlis

Aku beli simple je...
satu kedai aku borong
Semua sangkut paut dengan FROZEN aje...
Dah mama dia ckp tema FROZEN
hadiah aku mmg beli FROZEN je..
Sorry lah TCHA Auntie tak sempat nak shopping Hadiah yg best2
Sibuk sgt keje...

Lepas KLCC aku gerak terus ke Sini..
Pangsapuri Bandar Tasik Selatan
Nampak mcm dekat tapi better naik teksi hehehe
Konvoi dua teksi..
teksi depan Eleena & kawan2 kolej
Teksi belakang Aku & Diana
Eleena bwk skuad dia hahhaa
Kita meramai kan majlis hehehe
Yeayyy tu dia besday gurl!!!
(Eleena,Tcha & mama Lydiana)

BFF & FAMILY : Diana & Eleena





Comments