Sunday, December 7, 2014

Kerana Sebuah Beg Part 3

Today bangun lambat woittt
terkesan lagi sebab sesat malam td haha
tido sedap dgn ekon sejuk tahap freezer
sampai tak keluar bekfest sbb ngantuknya
mak sampai pagi dok bercerita pasal sesat bahahah

pagi ni kenalah abg aku & wife dia berdua pegi bekfest
Kami tak mampu
tapi kami sempat pesan makanan
gila kalau xmkn wehh..
sini restaurant nye satu org mkn RM30 mahaiiii!
aku order nasi lemak...
Nyumm nyumm
mak aku mkn nasi avatar :P nasi kerabulahh
lepas makan sambung ZZZZzzz balik hahaha
Lepas tu rasa nak berenang kejap sblm balik nilai
tapi kakak & abg aku ajak Ride ATV plak
adehh....malas nya nak main ADVENTURE GAME tu...
tak dpt la nak mandi kolam..PENDING dulu
Naik lah ATV...
satu org RM70 Nokksss
Mahal gilaaa....
Akak aku berkeras nak blanje aku naik menatang tu
Akak aku nak sgt aku join RIDE ATV
Aku dah penah naik kat SUNWAY LAGOON
mmg CUAK hokayyy!!! Tapi ni second time naik okay lah..
TAPI yg ni sebenarnya lg EXTREAM dan menakutkan LANE dia...
lagi2 LANE game ni sukar sbb laluan kat pasir pantai..
byk kali rasa mcm nk tergelincir
kiri kanan byk berbukit dan cerun

Tapi aku tabikkk kat LYNN 
dia boleh lalui setiap halangan walaupun ada part2 yg sangkut
Terbabas dalam semak lah...
takut nak turun cerun lah...
tapi semangat dia tu jdikan dia suka mencuba...
kasi tepukkk tangan buat kakak ipar aku hehehe

ATV kat cherating ni dia mmg bwk main dlm hutan sebenar ya...
hutan tepi pantai...
Boleh tahan halangannya..
agak susah jugak....
Sampaikan abg aku tercicir dlm permainan sbb ATV dia rosak...
Cuak lynn laki dia hilang haha
Dlm game ni ada 3 cabaran yg sukar...
kakak aku lepas semua cabaran..
aku kantoiii satu je cabaran
yg sepasang suami isteri ni...
kita kasi tepukk je la sbb berani mencuba hehehe
takpe lps ni korang leh cuba lg...
masa lepas 45 minit tu...
coach leader kami siap puji kakak aku & aku
siap ckp kakak aku di kategorikan berkebolehan mengendalikan ATV...
kira akak aku dpt LESEN FULL lah....
aku pun dapat pujian jugap tapi katanya masih lesen P...
Gila lahh cerun terakhir tu..
nk imbang dgn bdn aku yg besar ni maunya tersembam dgn moto2 tu sekali...
muka nak pakai lama Bro hahaha

ni aku letak setempek dua gambar kami berATV sblm balik Nilai....

Elehh makcik dpn ni kemain happy lg possing...
padehal dia paling CUAK hahha

ATV kuning

Kami dah mcm Kamen Rider plak hahaha

sebelum balik....sempat lah berenang setgh jam...
lps tu selamat tinggal CHERATING
selamat tinggal pasangan pengantin baru
jgn gaduh2 ya....
jumpa esok kat rumah...
dorang blk isnin ptg...
seronok percutiaan keterpaksaan korang ni
lain kali beg jgn lah tinggal lagi ye

kami gerak pukul 4pm..
sampai rumah pukul 10 mlm..
sebab singgah berhenti solat kat putrajaya...
balik je mmg gua cari bantal aje dlu...
penat oitt.....


No comments: