Trip Meminang Ke Muar

Trip ke Muar..
Pueh omakk den kumpul kan anak-anak saudara
utk follow ke MUAR
Akhirnya....
Hari ini 21hb Nov 2014
Semuanya Menjadi Hehe
Start dari nilai jam 3ptg
Nilai-Muar dalam 2jam je kot
Tapi aku rasa lama GILER
Sebab dgn jem-nya Highway NILAI-Seremban
Woiiittt bila nak siap jalan tuh?
Makan tahun aku lalu tak jugak siap2....
Jem botingkek-tingkek....
Lg lama aku rasa bila semua pakat Jumpa Kat 
R&R Ayer Keroh...
Tapi yg Lawaknya ada plak org tu terlepas R&R Bahahaha
Tak sabar ke nak terus ke MUAR?
Nasib ko lah bang oiiii kena tunggu 
kitaorg solat...makan...minum kat R&R tu lalallala
Tapi aku ingat abang aku aje yg terlepas R&R
Ade jugak konvoi yg terlepas..Kahkahkah
Ado kawan abg den kat R&R Bemban
kihkihkih...
Keluarga sapekah itu?
Kihkihkih...
Lalalala

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Gerak!!Gerak!!
Kami sampai Tol Bukit Gambir, Muar
Jam 6 ptg x silap aku lah...
15minit jugak dari tol ke Pekan Bukit Gambir
Stop situ sebab kami bermalam kat hotel tu
Hotel Remember...
Syok gakk hotel dia...
Hotel budget aje sudeyhhhh

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Sebelah malam,
Kami ada DINNER kat rumah bakal kak ipar aku ni..
Rajin betul siap masak utk dinner lagi...
dalam 5 kereta yg Follow
Ketua perjalanan dari Pekan bukit Gambir ke Kundang Ulu
Sape lagi bukan bapak aku...
Walaupun setiap keluarga dah di bekalkan dgn Maps serba lengkap dari bapak aku
Dorang tetap follow bapak aku jugak...
Takut sesat sebab malam dgn siang tak sama kan hahaha
Tapi yang Lawaknya...
Bapak aku plak yg sesat..
Hokayy kepala sesat..belakang semua ikut sesat la...
Bahahaha....
Sebab kesesatan ni hampir2 mak aku nak tertinggal kat tepi jalan...
bapak aku kelam kabut la tu sampai mak hampir tertinggal...
Hahahahah...
Sila gelak!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Bapak aku bila abg aku terlangsung R&R 
kemain gelak lagi..
ni dia Tuhan nak bg CASH
 ini malam semua sesat sebab bapak hahaha
Sampai rumah bakal kak ipar 
bapak aku senyap aje...
sebab dia salahkan...
org salah rasa malu la tu hahaha
semua tak gelak lama pun
takut dgn bapak den bahahah

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Bakal family mertua abg aku hidangkan Lauk pauk yg ENAK!!
Rosak Plan Diet oittt
Takpe minggu ni je yee...
Makan makan...
Talking talking
Laughing Laughing
Time for back to the Hotel
Mengantuk lahaiii
Tapi bila sampai hotel
Mata mengedik tak nak tido pulakkk....!!
Stress!!!
Layan makteh borak sampai 1 pagi...
Mereka dah tido..
Tapi aku???
Adoiiii letih macam ni mata mengedik tak nak tido plak
Esoknya memang naya lah...







Comments