Saturday, November 22, 2014

Selamat Pengantin Baru Abangku!


Dupdapdupdap!!
ini kot perasaan abg aku skrg?
Sabar ye bro!!!
Ko bolehh!!
Malaysia Boleh
Melayu boleh!!!
;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Dari Hotel ke Surau blkg rumah tunang abg aku
20 minit perjalanan jugak!!
Special abg aku harini..
Ada driver!!
Kakak aku driver Bakal Pengantin!!!!
Muka ada nampak Nebes!!Happy!!
Sabar!Sabar!


>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Jam 8.20 Pagi dah sampai...
Awal betul!!!
Gate surau pun tak Open lagi Haha
Nikah jam 9 Pagi...
Dupdapdupdap Makin kencang
Bila siakkk dah bukak gate surau 
dan bila semua dah masuk memenuhi ruang dalam surau
Tapi aku lak yg rasa nebes...
Heyy sape yg nak nikah ni...
Aku ke Abg aku?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Dari 9 pagi sampai 10.45 pagi baru selesai acara dan urusan Akad nikah...
Lama jugak ekk nikah ni...
Ingat terus lafaz aje..
Ade plak sesi soal jawab bagai..
Aku yg dok merekod video lak rasa nebes yg amat!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

AKHIRNYA!!!



Selamat Pengantin Baru Abangku!!!!
Smoothnya LIFE ko...
Jodoh dtg sendiri
Hahaha...
Aku rasa syahdu bila abg aku melafazkan Akad 
pada 22 November 2014
yang lepas kat rumah pengantin Perempuan
Terharu pun ada...
Tahniah sekali lagi abangku...
Ko tggu adikmu plak lepas ni...
Doakan Jodoh terbaik buat adik ya Hahahaha


Style orang johor...
Pagi Nikah..
Tengah hari sanding...
Sempat kami balik hotel packing brg dulu utk check out 
sebelum dtg semula ke
 Dewan serbaguna kundang ulu untuk meraikan mempelai!!
Settle kan satu hari...
Penat pun satu hari!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

otw keluar hotel
adik2 sebelah bapak aku pun tiba..
skrg dah menjadi 8 kereta yg follow...
wahh meriahhh!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Sanding pukul 2pm..
Kalau kat tpt aku 2pm tu dah cukup lewat
kami tggu la sampai bersanding...
pukul 1 lps check out semua
ke dewan...
(Pengantin Lama)

Kami follow perarakan pengantin 
bagi pihak Rombongan Lelaki...

(Pengantin Baru)

Kepanasan tahap membara ptg tu...
Tapi meriah...
Happy happy...
Majlis Berjalan dengan Jayanya..
Semuanya selesai...
Amin....




No comments:

Search