Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

Friday, August 1, 2014

Selamat Hari Raya " 5 Syawal" 2014

Syawal ke 5 ni plak giliran bakal besan mak plak dtg rumah...Kalau tahun lepas raya ke 3 aku dah sampai kat rumah bakal besan mak kat muar tapi kali ni kesihatan mak kurang mengizinkan utk berjalan jauh...Kali ni kami lebih menerima kunjungan para tetamu singgah beraya kat rumah...Jadi Bakal menantu mak "Noor Azlin Samit" Kena lah maii singgah Nilai...Lagipun Saudara dorang ramai sekitar sini...


Mereka ni dtg bukan kosong-kosong je...Sambil raya sambil settlekan urusan perkahwinan yg bakal berlangsung pada November nanti....Wahh abg den nak kawen dah haha...!!!Mesti aku rasa lain lepas ni...abg den dah kawen...kembar den dah nak kawen hahaha.....Tahniah bro...!!! 



No comments:

TERIMA KASIH

Kekonon nak jadi dalang seprise kan kak nyza ,  kemain akak berlakon bagai rupanya dengan aku sekali kena prank ! terima kasih dalang d...