Thursday, July 31, 2014

Selamat Hari Raya " 4 Syawal" 2014

SYAWAL KE 4


Parents Eleena & family dtg beraya...Eleena kalau dah dtg rumah memang kelam kabut la haha..dak senget!!!...Parents eleena pun sangat Humble...Abah eleena pun okay je...Abah eleena ni nama nya Ahmad Isa..Anak kepada Tan Sri Hassan Azahari...bapak dia memang ngam borak politik dengan bapak aku..aku borak ngan eleena pun dah mcm kapal karam haha..ain pun best..ko comel ain...lobang idung pun tetap menjadi pujaan hatiku haha....Thanks yaa dtg rumah...akak je belum ke rumah korang kat puchong tu..bukan apa ngelabah nak bawak kete masuk bandar haha....Tak nak susahkan parents eleena amik n hantar akak kat LRT tu..kata dekat padehal jauh..jem lagi..so tggu la sampai satu hari nanti akak sampai yaa haha....



Kebetulan jugak that day parents eleena dpt jemputan kawen kat kg gadong jaya,labu...tu singgah rumah aku...tapi mereka tak miss dtg rumah sejak mengenali kira2 4 tahun lepas..t.kasihh bebanyak tau eleena...!!! ;) Eleena pun dpt plak kakak ipar org negeri sembilan...tapi bukan aku ok!!! kak farah haha...kak farah org gemencheh...tp kampung asal kat kg kubang nilai..dkt sgt dgn rumah aku...haha...kebetulankan...








seterusnya trip induk intan plak tiba kat rumah....bersama dua org anaknya...Induk intan ni raya pertama dia tanpa seorg suami...sy tau induk kuat..kami sentiasa ada kat sisi induk...Alfatihah utk pakcik izan..

Induk intan ni sepupu pada mak aku...Mak dia dengan nenek aku adik beradik...kami org negeri sembilan memang panggil makcik..dengan gelaran Induk..

No comments:

Search