Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

Tuesday, July 29, 2014

Selamat Hari Raya " 2 Syawal" 2014

Utk 2 syawal kami lepak rumah je...Tetamu dtg malam raya ke 2 tu Mak su & Pak enal...

Tu dia 3 beradik....satu bapa dua ibu
(Masing masing muka serius je...tu pasal aku 
pun muka macam nak makan org..muka ganas haha)


Kemudian trip Maktih dengan anak cucu...makan makan...sempat lak akak aku bukak meja jual kain bandung dia...dah macam pasar borong lak rumah aku haha...kat mana mana boleh berniaga kan....antara nak dengan tak je...Lama jugak urusan jual beli...memilih sampaikan aku tertido tido...haha...macam2


No comments:

TERIMA KASIH

Kekonon nak jadi dalang seprise kan kak nyza ,  kemain akak berlakon bagai rupanya dengan aku sekali kena prank ! terima kasih dalang d...