SUNWAY LAGOON CANCEL, MID VALLEY OK!!!

A few days ago...(oh my english) si kim sibuk nak ajak pegi Sunway Lagoon....Kali ni dah ajak kan keberapa pon aku tak tau...So tak leh dolak dalih dah..Kena kata setuju je..nanti dia kata aku tak sporting plak bahaaaaa.....Kat whatsapp chit chat pasal sunway je....Aku malam siap google maps lagi cara cara nak pegi kat sana..transport apa...laluan mana....then tido mimpi dah sampai sunway dah...siap berenang itik lagi....Esoknyaaaa!! Yeayyyyy!! Sunway.....zerrtttt!! whatsapp masuk...pukul 6.15am...Kim kata kaki dia cramp plak..gara gara dia mendaki ladang teh kat Cameron highlands...Aku sangatlah memahami situasi di alami nya...aku pernah merasai rasa cramp tu...Hahaha...derita hokayyy....So nak jadikan cerita...Nak elak kan rasa bersalah menebal di hati kim tu...dia ajak jugak keluar tapi pegi Mid Valley je....Aku sebenarnya macam nak sambung Zzz lagi tapi rugi lah mintak cuti kat bos...tapi just tido je kan kan...Jadi tabahkan diri jugak pegi lah Mid Valley super bosan tuh....Asalkan dapat jumpa adik kakak ku gengster "Kamalia Khalid & Nureleena Ahmad Isa" tu pun jadilah....

Gerak dari rumah pukul 10 pagi...ehh tak kot lebih dari 10 pagi sebab aku kehilangan kasut..sama ada aku salah letak atau ade org lain yg simpankan...hahaha...cari punya cari ada terselit depan motor...aishh acaner leh selit situ lakk...ni mesti Kucing punya keje...(Ok kucing jugak yg dipersalahkan..manusia mmg macam tu) Bahahhaah....

Masa nak gerak ke KTM mak aku tanya...Kau nak park kete Kat KTM NILAI?Ade ke parking time org bekerja ni?Adehhh ade gakk logik cakap mak tu...mana plak nak letak kereta...aduii...nak letak kat Masjid gate always tutup..nanti aku balik malam terus tutup acaner nak amik kete kan kan....Nak tak nak...Mak aku kenalah drive Produa Kembara Merah aku tu...Mak lah kena hantar aku & drop kan aku...Actually, Aku risau mak aku bawak kereta aku tu...Bukan apa...Cikgu Shamsiah Ahmad tu kurang mahir pakai kereta Automatik ni...Memang lah orang kata senang je bawak kereta auto...Tapi aku takut mak aku tersalah teknik je...dah biasa tekan cluth minyak break nanti dia terbiasa buat tertekan plak minyak lebih...risau risau...aku sayang mak aku tau!!haha...sebelum gerak sempat lah ajar mak aku dulu...tu makan masa tu hehe....Lepas dah reti sikit terus drop kan aku kat ktm..cara dia bawak aku risau tgk..siap pesan sampai rumah terus call adik(ni nama timangan hokay) Tak senang hati aku kat KTM tu selagi mak tak call aku..sampai rela aku lepaskan satu train...haha....10 minit kemudian mak call la bagi tau..padehal baru 2 minit train dilepaskan...hahaha...so aku pun breakfast lah dulu apa yang patut kat gerai sekitar KTM.

Janji pertemuan 12 tgh hari...
kira ngam ngam la 12 tgh hari aku sampai....Aku whatsapp kim tanya kat mana dia kata otw...then call plak dia suruh aku menda tah perbualan yg tak jelas...aku dgr dia nak makan nasi ayam je bahahaha.....satu lagi aku dgr terus masuk...masuk mana tah...haha...so aku carikan lah chicken rice shop kat mid valley tu..Aku call lagi perbualan still hampeh..line bengong kot....aku pun konon nak book tempat lah utk mereka...sekali masuk,nama aku kena panggil...aikk eleena....td kata otw..haha...maybe aku salah dgr kot...mungkin dia nak cakap On The Table :P


Peace!!!!

Muka ada senyum lepas makan!!!


Aku sampai je kim kenalkan dengan mamat indon ni...bf dia kot hahaha...eleena keje dia asyik saiko je..kalau aku lama aku selotape mulut eleena tu dan aku ikat kaki tangan dia kat kerusi...hah kejam tak??hahaha....
Makan makan time...Keluar dengan mereka berdua tu subjek utama memang makan lah..tak lama lagi eleena yang kerempeng mengurus tu boleh jadi macam aku & kim super big body haha...tunggu dan lihat nanti kihkihkih....


Makan Besaq!!!Bazir besaq ayam besaq


Mamat indon tu bisnes jual kain murah dari bandung ke malaysia...Kim nak kenalkan kat aku kot2 aku nak amik brg dari dia...kan aku ada butik sendiri kat langkawi...
Jadi jgn lupa klik blog butik aku hehe ( boutiqueaimi.blogspot.com ) sempat lagi kan promo haha..

_______________________________________________________________________________


Ehh ada org candid gambar kita la!!

Auammm
Kim kata aku dah kurus...ni namanya camera trick je

Mari jadi BATAK (Jakun) bersama kami..Destop ni besar ok..
saiz TV 24 inci...

Tu dia semua nak join dah pulak..

___________________________________________________________________________

Kakak aku yg tiap cuti sekolah pegi bandung cari kain pasang tu...jadi suggest kim tu pon menarik...kira kalau aku berkenan sesuatu baju aku ada gambar aku bg kawan dia tu then cari kat sana dengan harga murah dan hantar kat aku...Interesting jugak tak payah aku kena fly ke Bandung kan....Tak serabut kepala nak cari kain....


Sweet couple pun tak ketinggalan...

Perkenalan by perkenalan..sambil terjah Mid Valley besar gedabakkkk tapi tak best langsung tuhh...Maybe dalam poket berjuta boleh rasakan bertapa Heaven nya Mid Valley tu...Tapi Bagi aku yang hanya ada RM50 dalam dompet ni sila sedar diri..
Kami merayau,merayap,snap picture tu macam biasa lah...takleh pisah dengan camera...tapi latar belakang sama je dengan latar belakang tahun lepas punya la...dah tempat yg sama kan hahaha...
                                                       
                                                        Cameraholic 



Mereka order makanan kami berpossing sakan...LUMRAH



T.kasih yaaa mas deden belanja saya makan!!!


Petang sikit makan lagi...haha...kali ni ada org belanja lah..makan Burger King tu...Kayo bapak Nia Kurnia a.k.a Deden ni..dia bole belanja set Burger King utk 5 orang tu...Kalau aku memang taklah...kan dah kata ada RM50 je..tu la keluar pertengahan bulan kan..jadi cetek lah kewangan dalam dompet!!!...
Time makan borak borak santai..laughing2, potpetpotpet...shopping shopping mata...lopehh tu balik....

sampai nilai jam 8.20pm...singgah solat dulu dekat KTM..masa tu bateri Samsung Galaxy aku totally meninggal..nak tipun omak suruh amik konon la nak pakai Public fon...disebabkan budaya Vandalism..aku hampir nak meraung ya.. ada 11 public fon hanya satu je boleh guna itu pun jauh baq ang aku kena berjalan nak cari public fon yg elok tu...Macam org gilakkk cari public fon...Power bank aku kena curi so kesulitan amat ku tangisi...Omakkkk!!!!

Comments