SHAWL OH SHAWL

Ini dia stylo tak stylo pakai shawl lilit2 ni..Bukan main gigih aku nak melilit lilit shawl ni...Berpinar mata nak tgk style terkini..Ni lah hasilnya..Actually, Kalau pakai tudung bawal ke...Shawl ke...Muka kita yg dah nak masuk umur 30 still nampak muda remaja...Uwekkk....!!! hahaha....

Tapi Kalau pakai tudung Ala ala fareeda..Yang sarung tu..Muka nampak tua 10 tahun dari usia Bahhaa.....tapi mungkin kat aku je terjadi macam tu...Orang lain..Macam pengasas Fareeda tu pakai apa pon comeiii....Aku skrg macam addict dengan Tudung Bawal & Shawl...sampai mak pun perasan..."Kau asyik beli je...membazir lah" Hah tu la jwpan nya...3 tahun lepas aku jahil...Free Hair la kononnya..Skrg Mula berhijrah....so Dah berhijrah ni kemain lagi lah shopping part tu je...Pantang jumpa je...Mesti sambar 1...pelik bebenor lak minat aku skrg ni hah....

Gambar bawah ni...Shawl Pemberian member pesbuk...Wawa Chinachi...btol ke tak aku eja "Nickname" dia ni hahaha...Thanks ya wawa...Selamat pengantin Baru..Nampak gaya memang tak sampai lah Pahang 31 hb ni...sebab bapak tak bagi pegi kalau aku yg bwk kereta...Habis nak suruh sape bawak??susah2 debat2 ngan bapak terus tak dak mood nak pegi...Moga bahagia sampai syurga yaaa...Seronok tgk kawan2 kawen...aku solo lagi...entah bila nak kawen pun aku tak tau hahaha....

Parcel Dari wawa ;)



Comments