KLIA2

Mas Deden mau pulang ke Jakarta..Jadinya Kim mau temakan ehem ehem dia kat KLIA2..
Tapi kim tak yakin lokasi KLIA2 tu kat mana...Kena lah ajak otai "Mak akulah" pegi sama hehehe..Before Mas deden Fly to Jakarta..aku jemput lah Kim,Eleena & Deden Mampir (singgah) bahasa ni aku blaja dari Mas Deden haha....Mampir ke rumah aku..NILAI-KLIA tak jauh mana pun....Aku ajak dorang LUNCH...tapi Dah Jadi LATE LUNCH...
sebab musabab tak dapat di elakkan...dari pukul 12 dia kata pukul 3 dari pukul 3 dia dtg pukul 4ptg..itu pun sesat haha...4.30pm baru sampai rumah aku....

Aku & Mak masak Tengiri Ayam pedas...Ayam Masak Lemak...Bayam goreng...Ikan masin Bulu ayam...Ayam Goreng...Amacam terliur tak baca nama nama menu ni?aku yang taip pepagi buta ni pun rasa lapaaq!!


Sampai2 je mak aku ajak dorang makan...Aku nampak kelaparan memasing tuh...haha...Aku suka tgk korang makan...aku lak terasa lapar masa tu hahaha....


Lepas makan mereka santai2 golek golek....Chitchat..
layan bapak aku borak...


lompat lompat Kait buah Belimbing...Macam macam style..macam macam peel haha...lawak lawak....aku rasa macam suasana kat kg bebetul plak...padehal depan rumah aku je....rumah taman..hahaha....dalam hati ada taman belimbing.....Buah belimbing tu memang rajin berbuah tapi aku je tak berapa minat buah belimbing jadinya berbuah dan bazir di tanah je jd baja hahaa

Pukul 6pm gerak terus pegi KLIA2...Sebenarnya aku tak tau sgt jalan pegi KLIA2 tuh...Tapi siap whatsapp lagi cousin aku alif tanya kat mana...hehe..thanks alif info anda sgt membantu....nanti akak belanja choki choki ok!!!...
Kalau dulu dari nilai ke LCCT ikut jalan salak lama ke LCCT lama hanya 15 minit je...Tapi skrg LCCT dah pindah sepenuhnya kat KLIA2 perjalanan agak panjang...dengan kenderaan yang banyak melintasi perjalanan kitaorang tu...Bawak 2 kete...tak ramai mana tapi sebab nak balik secara berasingan...Cun jugak KLIA2 ni...Tapi bezanya dengan LCCT...Kita park kete kat luar..atau trn kan penumpang dkt stop point tu dekat dah dengan kaunter...nak boarding apa semua mudah..Tapi KLIA2 ni macam leceh sikit la..sebab jauh jugak..Aku yang park kat CP4 tu pon jauh jugak berjalan kaki..kena tempuh KLIA2 MALL dulu..lepas tu kena naik L3 tak silap utk perlepasan...Agak kalau dah lambat aku tak tau la camne nak kawal pernafasan berlari bersama bagasi...hahha....Serius mmg besar..macam lagi besar dari KLIA1...tak tergugat ke KLIA 1?hehehe....


Amboiii Mak....kemain lagi yee...jeles tau!!!
Mak aku dgn anak-anak angkatnya...
Aku yg terangkat tgk korang possing hahaha



ASK ME!!!!
MalaysiaAirlines


Lepas ASK kami Possing..Nasib La staff MAS semuanya sporting...
Melayan kerenah ala ala kanak kanak Ribena dewasa ni...

Nak fly ke jakartanya Mas Deden tapi yang tak pegi ni yang gayanya macam nak fly ke Jakarta hahaha...Maybe One day lah pegi Jakarta hehe....Naik L3 utk self check in utk dptkan boarding pass...kami sampai pun dekat 6.40pm...settle self check in..lepak lepak kat anjung tinjau...syok lak anjung tinjau KLIA@ ni..kalau KLIA 1 anjung tijau dia ada cermin halangan..tak nampak LIVE...Habit berselfie memang tak boleh tinggal ya...kemana mana pasti WAJIB...

Mak aku pun nak nyelit jugak....kalau dari jauh nampak macam sebaya je...
bila dekat dekat ade nampak perbezaan umur kihkihkih

Aku WAJIB ok....

tgk eleena...kau selalu saiko dia...kali ni dia nak balas dendam 

Selesai sesi berehat...bergambar...berpotpetpotpet...sesi menghantar Mas deden ke
 Gate Q (Penerbangan AntaraBangsa) 

Yang ni alkisah sebenar...Apa yang serius sgt tu kim....
Hantu Kum Kum tersengih kat celah mereka berdua...
ada aje dia kat mana mana

Yang ni FAKE...Lakonan Semula...Cehhh


Sayonara yaa mas deden....
Kim sedih ke masa ni?hahaha...
Macam drama lah plak...
Nanti aku nyanyikan kau lagi "CINTAKU DI INDONESIA" 
ye hahaha

Deden dah boarding...aku pon nak boarding balik Nilai..Time nak ke CAR PARK tu baru tersedarkan kim..hahah sorry sangat2 terserlah kebengongan disitu....kahkahkah...Naik lift dari CP4 turun jugak kat CP4 terus ke kaunter self check in (yg ni cerita flash back ya)
padehal dah park kete separas dengan Mall & kaunter tu boleh plak naik lift lagi tu..adoii....eksaited sangat sampai vengong seketika haha..Masa pegi tak nampak kebodohan tu..masa balik baru perasan...Bahahaha...jom gelak secara berjemaah....
Kami gerak balikk...Naik kereta masing2...Eleena drive kete kim wow...terer!!!..dia bwk laju mcm ferari...kejap je dah ada kat blkg kete aku...dorang harus follow sampai simpang ke putrajaya kalau tak mau sesat sekitar situ je...Itu pun sampai simpang dorang still blur...Almaklumlah malam..tak biasa plak lagi...aku pun blur sampai trafic light...macam kejap je sampai simpang perpisahan tu...hehe kbaii korang t.care...sampai rumah...8.20 mlm...berlumba lumba mak aku masuk toilet nak solat maghrib 
aku pun lepas solat isyak ..kebabommm....ZZzzzz sampai pagi....
ok habis dahhh!!!!









Comments