Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

Sunday, April 13, 2014

MARBLE KEK WARNA WARNI

Baru sejam tadi mak mintak aku buat kan kek utk group kelas agama dia..Untuk 40 orang yaa...erkk...Dah malam baru bagitau..mencecehhh la selongkar dapur...Aku jumpa butter seketul...gula castor..telur..tepung...tak de perisa sangat...so yang ni memang ringkas lah...kalau bagitau awal boleh aku buatkan pelbagai perisa...mesti sedap menjilat jari hehe....

Aku memula target nak buat marble kek la...plain+coco...tapi bila teringat perwarna pelangi cinta aku tu banyak lagi..aku curahkan aje pelbagai warna bagi setiap bahagian hehehe...Taaddaaaa siap sudah...lepas masak masuk dalam peti sejuk...makan esok baru sedap hehee....


No comments:

STORY BLOG

HIKING

Hiking ... plan lama dah hiking ni ...  EL ajak hiking kat Kuala Kubu Baharu ..  Tapi macam jauh jer ...  Untuk tak mematah semangat ...