Kucing Lovers

Kucing Lovers...Dulu aku pernah pelihara 11 ekor kucing..Banyak kan?Mesti ramai nak tau..11 ekor tu tak mendatangkan masalah ke? Kucing2 aku tak..sebab mereka dah di didik dari baby ikut rules rumah yang dah ditetapkan kat bapak aku...haha smart tak kucing aku...?kucing2 aku semua tau pagi time makan dia..(bekfest) dan pukul 7 malam time makan malam dia...maka secara berjemaah la mereka dinner...Tapi dari 11 ekor tu ada yang kena buang sebab nak tambah zuriah banyak sangat...yang mati sakit pon ada..mati kena lenyek pon ada..maka dari 11 ekor tinggal lah 3 ekor skrg ni...dari 3 ekor ni paling tua nama dia (Puteh) tapi aku bagi nama glam...(Areput)...sekor lagi namanya (Boboy) aku panggil (Aboyyod) dan yang ke 3 namanya (kidcat) aku panggil namanya Akid..kenapa depan semua ada A?sebab nama aku Aimi dpn ada A hehe lalalalala.....

So dari 3 ekor kucing ni aku suka buli & gomol yang kaler puteh ni...sebab dia xkesah buat lah apa pon kat dia...dia tetap cool haha...janji dapat makan sedap...kucing ni tuan dia dulu dah kasi kan..dah sunat hehe so sepanjang 3 tahun dia memang melepak rumah je tak pernah hilang haha....


Kucing ni sangat manja...kaki bodek..pernah sekali dia tido dengan aku...Aku sebenarnya tak berapa suka tido dengan kucing sebab katil aku single bad..so kalau dia ada tak selesa...one day ni dia nak sangat tido dengan aku..mengeow aje dia...ok bagi peluang lah..dari malam sampai sebelum subuh dia cuba bangun kan aku sebab dengar mak masak air kat dapur...dia dah set kat otak dia pagi tu time makan dia..so aku buat tak tau je..haha...Macam macam cara dia nak kejutkan aku bangun...dia tampar2 pipi aku..mulut aku..gigit rambut...aku tak bangun jugak...Last sekali perut dia yang boyak tu dia tutup habis muka aku ni..memula macam best la macam spa kapas lepas tu tak bernafas haha..so kantoi aku dah terbangun so aku pon bukak pintu bilik...laju dia pegi dapur hahhaa...bole korang bayangkan jalan citer tu?kihkihkih

Comments