JOGGING



Alangkah indahnya kalau makan makan dan makan makan...badan maintain je...Tapi tu tak mungkin bagi aku..dulu aku form 1-4 kuruihh tau...lps spm je mendadak naiknya...parents lah selalu bising..."Dik,Pergilah Jogging..kau dah makin mengembang tu" adoii...aku bukan tak nak tapi tak de geng...tak syok la pegi sorang sorang...Tak ada semangat kalau sorang...macam kesepian..cewahhh....Tapi yang ni pestime kot dapat berjogging dgn teman..thanks yana..Seronok jogging sambil gelak gelak...baru semua eksesais hehehe


Aktiviti mengempiskan spare tyre aku...Perut aku semakin memboncet selepas aku kena denggi ritu...Aku minum byk 100plus...urmm...semua ini dugaan hidup...Betul kot kata org kalau badan besar susah nak dpt jodoh...urmm...

Aku kkdg tgk ada je pasangan badan besar berkahwin...rasa jeles plak..tapi tak pe insyallah aku kawen jugak hehe...setiap baby yg lahir dah di tentukan jodohnya...

Hope kali ni aku kena pilih betul2..bkn yang macam dulu...Aku baru ngade ngade ngajuk ala ala mintak clash...dia bebetul plak clash tanpa pujuk dan mencari org lain setelah sebln berlalu..senang btol cari penganti...aku pelik betul why lelaki tu mcm tu..urmm...takde jodoh kan...nak buekk camno...

Kalau dulu aku xxxl alhamdulilah skrg ni dah xxl ye..hehe...Hope allah swt sentiasa membaca isi hati aku yg kerdil ni...Rasa parah bila org keliling tanya pasal kawen...Lagi parah bila aku suka org tu..tp org tu xsuka aku..lagi berdarah org tu cakap aku gemuk ;(
Lepas ni jgn tanya pasal kawen yaa...tanya pasal biskut tak pe hahahah....

Comments